شرکت هواپیمایی کیالام (KLM) با یک طراحی بیلبورد ساده، تجربه خلبانی یک هواپیمای مسافری را برای مخاطبان شبیهسازی کرد.
به گزارش دیدهبان بازار، این کمپین خلاقانه از کیالام اینگونه تعریف شده بود:
– همیشه از زمان کودکی با دیدن یک هواپیما در آسمان ذوقزده میشدیم؛
– آرزوی خلبان شدن را در سر میپروراندیم؛
– حالا هواپیمایی کیالام KLM این آرزو را برای شما محقق میکند؛
– در آخر نیز آرزویی دیگری برای شما به حقیقت میپیوندد...در این کمپین هواپیمایی کیالام KLM با برافراشتن یک بیلبورد ساده از یک هواپیما در آسمان، توجه مخاطبان را به خود جلب میکند.
مخاطبان در قسمتی مجزا که به یک دسته هدایتکننده هواپیما مجهز است، حاضر میشوند و با بهحرکت درآوردن دسته، دودی از هواپیمای داخل بیلبورد خارج شده و حالت پرواز برای مخاطبان شبیهسازی میشود. نکته دیگر اینکه، از میان خلبانان این کمپین یک نفر بهصورت تصادفی با بهحرکت درآوردن هواپیما، برنده بلیت سفر به اروپا برای دونفر میشود.