آیا می دانستید که می توان محتوا و تبلیغات را مکان محور کرد؟ تبلیغات مکان محور چیزهای تازه ای نیستند، اما مرتبا در حال رشد هستند و برای کسب و کارهای نوپا فرصت های سودآوری را فراهم می کنند.
انتظار می رود صرف هزینه روی تبلیغات موبایلی مکان محور تقریبا ۳۰ درصد افزایش یابد، از ۹,۸ میلیارد دلار در سال گذشته به ۲۹,۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ خواهد رسید. محتوای مکان محور مناسب می تواند از چندین طریق عامل محرکه کسب و کار باشد که یک نمونه آن می تواند بهره گیری از پیش بینی آب و هوای محلی باشد. به یک راهنمایی از کلاریتین توجه کنید، شرکتی که در بین داروهای ضدحساسیت بدون نیاز به نسخه صاحب بیشترین میزان وفاداری به برند است.
این شرکت براساس موقعیت مشتریانی که برای دریافت ایمیل ثبت نام می کنند، اطلاعات مربوط به گرده افشانی و موارد دیگری را که به حساسیت ارتباط دارد ، به صورت روزانه ارسال می کند. شما نیز با استفاده از تاریخچه مکانی برای تهیه یک نمایه از مخاطبان و سپس هدف گذاری تبلیغات برای کسانی که دارای ویژگی های جمعیت شناسی متناسب هستند می توانید رویکرد محلی شده تری به تبلیغات اتخاذ کنید.
از قابلیت های مکان یابی استفاده کنید، به عنوان نمونه برای ترکیب تبلیغات چند زبانه و هدایت مشتریان به نزدیک ترین شعبه ها، ۷۲درصد از مشتریان در نظرسنجی ها بیان کردند هنگامی که نزدیک به یکی از شعب یک برند هستند، احتمال بیشتری وجود دارد که به اطلاعیه های آن پاسخ بدهند.