آژانس تبلیغاتی DLKW Lowe از فرصت به دست آمده در جام جهانی فوتبال برای تبلیغ دئودورانت Sure استفاده کرده است؛ محصولی که درباره عدم به جا گذاشتن لكههای سفید روی پوست صحبت میكند. برند تولیدکننده دئودورانت Sure زیرمجموعه یونیلیور فرصت موجود را برای راهاندازی یك كمپین تاكتیكی غنیمت شمرده و اسپری سفید رنگ داوران در جام جهانی برای كشیدن خطوط بر روی زمین بازی را دستمایه تبلیغات خود قرار داده است.
آژانس تبلیغاتی DLKW Lowe با چاپ یك آگهی تبلیغاتی در مطبوعات، روزنامههای انگلستان و رسانههای اجتماعی، با جمله «برخی قوطیها لكههای سفید به جای میگذارند، اما Sure استثنا است»، در كنار تصویری از یك داور مشغول استفاده از اسپری رنگ سفید در تورنمنت جام جهانی، به تبلیغ این محصول میپردازد. این اسپریهای سفیدرنگ در مسابقات جام جهانی موضوع بحث بسیاری از كارشناسان در رسانههای انگلستان بوده و جام جهانی توجه بسیاری از کشورها را به این محصول جدید جلب کرده است. این اسپری سالها توسط داوران در امریكای لاتین مورد استفاده قرار گرفته، اما هرگز در انگلستان بهكار نرفته است.