حضور دوباره شرکت دینا در تبلیغات به بهانه تولید محصولات جدید از برند کرانچی باعث اکران یک آگهی جالب شد. طراح از ایده ترد و شکننده بودن کرانچی الهام گرفته و در طراحی، بیلبورد را از وسط شکسته است. شعار «چیتوز کرانچی، کرانچیتر از هر کرانچی» در این آگهی استفاده شده است. طراحی آگهی ساده و تکرنگ است و با یک بازی ساده، ایده جالب شکستن کرانچی به نمایش درآمده است.
نکته مهم و قابلتوجه در این آگهی، شکستن لوگوی چیتوز کرانچی است؛ رفتاری که کمتر در عرصه بازاریابی صورت میگیرد. البته آگهی جهت یادآوری نام برند در ذهن مخاطب طراحی شده است. در کنار طرحهای تکراری که این روزها در گوشه و کنار شهر دیده میشود، این طرح میتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.