جمعه, ۲۴ اسفند(۱۲) ۱۴۰۳ / Fri, 14 Mar(3) 2025 /
           
فرصت امروز

بیلبوردی که از وسط شکست

10 سال پیش ( 1393/6/1 )
 

 

حضور دوباره شرکت دینا در تبلیغات به بهانه تولید محصولات جدید از برند کرانچی باعث اکران یک آگهی جالب شد. طراح از ایده ترد و شکننده بودن کرانچی الهام گرفته و در طراحی، بیلبورد را از وسط شکسته است. شعار «چی‌توز کرانچی، کرانچی‌تر از هر کرانچی» در این آگهی‌ استفاده شده است. طراحی آگهی ساده و تک‌رنگ است و با یک بازی ساده، ایده جالب شکستن کرانچی به نمایش درآمده است.

نکته مهم و قابل‌توجه در این آگهی، شکستن لوگوی چی‌توز کرانچی است؛ رفتاری که کمتر در عرصه بازاریابی صورت می‌گیرد. البته آگهی جهت یادآوری نام برند در ذهن مخاطب طراحی شده است. در کنار طرح‌های تکراری که این روزها در گوشه و کنار شهر دیده می‌شود، این طرح می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qJW1fXVQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5قیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچتعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذبخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیبایی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه