كوكاكولا همه موانع موجود بر سر راه ساخت یك بیلبورد قابل نوشیدن برای طرفداران بازیهای اتحادیه ملی ورزش دانشگاهی آمریكا (NCAA) را در طول دور نهایی مسابقات March Madness برمیدارد. برای تبلیغ برند Coke Zero خود، كوكاكولا یك بیلبورد به وزن 10 كیلوگرم، طول 11 متر و عرض 8 متر قابل نوشیدن را در فستیوال موسیقی March Madness در White River State Park در ایندیاناپولیس نصب كرده كه البته این شهر میزبان مسابقات قهرمانی مردان با حضور تیمهایی از كنتاكی، ویسكانسین، Duke و ایالات میشیگان نیز هست.
این بیلبورد، بطریهای خنك نوشابههای Coke Zero را با عبور از میان یك لوله به طول یك متر و 30 سانتیمتر به دست طرفداران این بازیها میرساند. طراحی این لوله به شكلی است كه پیام Taste It را به بینندگان منتقل خواهد كرد. نوشابه سپس در یك ایستگاه سمپلینگ رایگان روی زمین به دست افراد میرسد. به گفته راكوئل میسون، معاون كوكا كولا در آمریكای شمالی، این كمپین براساس دیدگاهی ساده پایهگذاری شده است كه بسیاری از مردم بر خلاف ادعای خود مبنی بر اطلاع از طعم نوشابههای Coke Zero، واقعا از طعم آن آگاهی ندارند.
تبلیغات قابل نوشیدن یك رویكرد مبتكرانه برای برداشتن موانع و آسان كردن لذت بردن از Coke Zero به روشهایی جالب و منحصربهفرد بهشمار میرود. دیگر عناصر این كمپین شامل كسب یك تجربه تعاملی با امكان استفاده از یك نرمافزار موبایل Shazam برای بینندگان یك آگهی تبلیغاتی تلویزیونی و سپس گرایش به سوی موبایل میشوند. در صورت تداوم روند كار با نرمافزار Shazam، شیشه نوشابه كاملا پر و در نهایت از یك كوپن موبایل رونمایی میشود.
هدف نهایی این تجربه پیچیده به دست آوردن یك بطری نوشابه 600 گرمی Coke Zero در یك خرده فروشی خاص است. به همین ترتیب، كوكاكولا به ارائه ویدئوبوردهای اچدی استادیومی قابل نوشیدن، كیوسكهای خرید تعاملی و حتی آگهیهای تبلیغاتی به شكل لوله بهعنوان ابزاری عالی برای سمپلینگ Coke Zero میپردازد. شاید سال آینده لوگوی برند روی توپهای بازی نقش ببندد.