یکشنبه, ۱۳ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sun, 3 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا تا به حال این پرسش برایتان پیش آمده كه معنای صفحه اول گوگل چیست؟ شما در این صفحه لوگوی بزرگ شركت گوگل را می‌بینید و جایی كه می‌توانید جمله یا كلمه مورد‌نظر خود را در آن جست‌وجو كنید. پیام كاملا واضح و روشن است: «به گوگل خوش آمدید. در اینجا می‌توانید گزینه مورد‌نظر خود را جست‌وجو كنید». 

همان‌طور که می‌بینید، ساخت یك محتوای خوب برای یك پیام تبلیغاتی كار بسیار راحتی است. فقط بگویید كه می‌خواهید چه چیز را بفروشید. نام محصول خود را مشخص و قیمت آن را نیز تعیین كنید. سعی كنید یك قیمت معمولی را برای محصولات خود تعیین كنید، زیرا باید به مشتریانتان نشان دهید كه قرار است یك معامله عادلانه با شما داشته باشند...

علاوه بر اینها اگر لازم است كه حتما تكذیبیه‌ای را در متن تبلیغ داشته باشید بهتر است آن را پایین بگذارید و برای پیام تبلیغاتی خود یك شعار جذاب انتخاب كنید. شعاری كه مخاطب را از حركت بازدارد تا بیاید و نگاهی به تبلیغ شما بیندازد. در پایان هم حتما شماره تلفنی را قرار دهید تا مشتری ارتباطش را با شما آغاز كند. فراموش نکنید که مشتریان همیشه دوست دارند سر خود را بالا بگیرند و اعلام كنند كه این خودشان بودند كه آن محصول را انتخاب كرده‌اند. 

پیام‌های تبلیغاتی می‌توانند اشكال متفاوتی نسبت به هم داشته باشند. به طور مثال برخی از آنها این حس را در مشتری ایجاد می‌كنند كه آنچه می‌بیند همان است كه مدت‌ها به آن نیاز داشته، ‌ اما خودش هم تا به حال به این مسئله مهم واقف نبوده است. برخی دیگر از این تبلیغات هم هستند كه مخاطب را با یكسری تصاویر و كلمات مرتبط می‌كنند تا پیام‌های خود را به او برسانند.

همچنین این پیام‌ها می‌توانند به‌گونه‌ای در یك جمله گنجانده شوند كه به یك معنای دوگانه برسند. بعضی از این تبلیغات هم می‌توانند پاسخگوی نیازهای آنی و فوری مشتریان باشند. نیازهایی همچون فروش آخر هفته یكی از شركت‌های نمایندگی خودرو. این پیام‌ها باید بتوانند به راحتی با مخاطب یا همان مشتری ارتباط برقرار كنند. بعضی از آنها هم با هیچ كلامی قابل‌توصیف نیستند، اما به هر حال پیام‌ها را شما می‌سازید و بهتر است به‌عنوان مهم‌ترین بخش از تلاش شما برای ایجاد خلاقیت، در بهترین شكل خود متجلی شوند.

آنچه همگان در بحث تبلیغات به آن علاقه‌مند هستند، پویایی و مفیدبودن تبلیغات است. قطعا این نكته برای صاحبان كسب‌و‌كار دلنشین است كه عنوان برندشان در ذهن مشتریانشان بنشیند و زمانی كه نام آنها به چشم مشتریانشان می‌آید، بایستند تا درباره آنها بیشتر بدانند. هر‌چه پیام شما صریح‌تر و ساده‌تر باشد، به این اتفاق هم نزدیك‌تر خواهید شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VIPMYHxd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه