نویسنده: دکتر آذرصائمیان – جواد فقیهی پور
سال انتشار: 1395
قیمت: 110000 ریال
تاکنون تحقیقات و پژوهش های بسیاری در زمینه برند محصولات و خدمات شرکت ها صورت گرفته است، ولی کمتر به موضوع برند شخصی توجه شده است. این در حالی است که ایجاد و توسعه برند شخصی علاوه بر اینکه به توسعه محصول یا برند شرکت کمک می کند، می تواند عاملی برای موفقیت های فردی و سازمانی نیز باشد.
برندسازی شخصی، منجر به یک احساس منحصربه فرد و به یاد ماندنی و ایده آل در صاحب برند می شود. برند شخصی نشان دهنده ارزش ها، باورها و توانایی های فرد است. برند شخصی نشان می دهد که شما چه کسی هستید، چه کار می کنید و چه چیز متفاوتی در شما وجود دارد یا چگونه برای بازار هدف تان ارزش آفرینی می کنید.
امروزه توسعه سازمانی به تنهایی کافی نیست و افراد باید برنامه ریزی برای توسعه برند شخصی خود داشته باشند. افراد قدرتمند سازمان قدرتمند را می سازند و کوشش برای توسعه ویژگی های فردی از طریق کسب شایستگی ها و ایجاد برند شخصی امری غیر قابل اجتناب در فضای رقابتی است. توسعه روابط با استفاده از تکنولوژی های نوین به تقویت برند شخصی نیز کمک می کند و باید توانایی و مهارت کار با ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری به عنوان یک مهارت پایه برای افراد تلقی شود.