تا بهحال عضو باشگاه مشتریان یک برند بودهاید؟ باشگاههایی که گاه خدمات بسیار مناسب و بهصرفهای برای مشتریان خود در نظر میگیرند. شاید این یک روش جدید و شاید تا حدودی ناشناخته باشد اما چون خرید کردن و احتیاج به خرید مایحتاج زندگی در سراسر جهان یک نیاز اساسی است، بنابراین همیشه باید به دنبال راهکاری برای کم کردن حتی هزینههای مهمترین نیازهای زندگی خود باشید. فروشندهها و تولیدکنندهها هم به دنبال فروش بیشتر هستند و پیوسته راهکارهایی برای این منظور در نظر میگیرند.
به همین خاطر هم هست که بسیاری از برندهای مطرح ایرانی در حوزههای مختلف از فرش و مبلمان گرفته تا موادغذایی و غیره، در سایت اینترنتی خود قسمتی به نام باشگاه مشتریان راهاندازی کردهاند که معمولا خدمات ویژه و مهمتر از همه کاملا به صرفهای را برای مشتریان عضو باشگاه خود در نظر میگیرند. برای برخورداری از چنین خدماتی میتوانید به سایت اینترنتی برندهای مختلف سری بزنید و در قسمت باشگاه مشتریان ثبتنام کنید. این سایتها شما را برای ثبتنام راهنمایی میکنند. هنگام ثبتنام از شما آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه را میخواهند. شاید با خودتان فکر میکنید که با ثبتنام در این سایتها چه خدماتی نصیبتان میشود.
برندها از طریق شماره همراه شما، آخرین حراجها، جدیدترین کالاها و محصولاتشان و تخفیفهای ویژه مشتریان باشگاه را به اطلاع شما میرسانند.بنابراین، دیگر لازم نیست با پرسهزنی در خیابانهای شهر به دنبال حراجهای مختلف بگردید و کلی از زمان خود را صرف این کار شاید بینتیجه کنید. از سوی دیگر وقتی شما مشتری دائم یک برند هستید، بهترین کالاها و محصولات به شما اختصاص دارد و تخفیفهای واقعی بازار نصیبتان میشود. پس از همین الان، روزی 15 دقیقه وقت بگذارید و به سایت برندهای مختلف سر بزنید. با 15 دقیقه وقت صرف کردن میتوانید خود را از ساعتها وقت تلف کردن در ترافیک شهر و هزینههای رفتوآمد راحت کنید. با کمی دقت متوجه میشوید که این کار همه جوره به نفع شماست.