مسلما بسیاری از کسبوکارها بهصورت روزافزونی به سمت امور بازاریابی اینترنتی روی میآورند؛ تا اینکه از کسبوکار خود صیانت کنند و آن را ارتقا دهند. بهترین واژهای که دربرگیرنده تمام اموری است که در فضای مجازی انجام میپذیرد تا شما و آنچه مربوط به شماست را معرفی کند، «محتوا» است. حتی اگر در مورد موفقیت روش خود در فضای مجازی تردید دارید، اکنون باید به محتوای قدرتمند و با نفوذی دست یابید. در راستای بهبود محتوای ارائه شده در بازاریابی اینترنتی باید بدانید که ویدئوها، تصاویر و رضایتنامهها میتوانند بازاریابی را برای شما جادویی کنند.
تصاویر، ویدئوها و فایلهای صوتی را از هرچیزی که مربوط به کسبوکارتان است، جمعآوری کنید. میتوانید در مقابل یک دوربین ویدئویی با آرامش کسبوکار خود را توصیف کنید و درباره مزیتهای رقابتی آن توضیح بدهید. سپس از مشتریان بخواهید تا رضایتنامهها را پر کنند. هر زمان که شرایط فراهم بود، صحبتهای پرشور و حرارت خود را در مورد علت و چگونگی انجام کسبوکار خود ضبط کنید. همیشه آماده باشید تا آن دسته از تماسهای تلفنی را که برای مخاطبان آنلاین شما سودمند است، ضبط کنید.
تمامی این موارد محتوای ارزشمندی را میآفریند که میتواند کارکرد مطلوبی را در فضای مجازی داشته باشد و روی مخاطبان شما تاثیرات زیادی بگذارد. به دنبال مفاهیم کلیشهای و راههای مرسوم برای جلب مخاطب نباشید و شیوه خاص خودتان را رقم بزنید. با قرار دادن ویدئوهایی در YouTube.com که کسبوکار شما را توصیف میکند، به راحتی میتوانید مشتریان جدیدی را در فضای مجازی جذب کنید. صداقت و اعتبار در کسبوکار و اشتیاق به آن، نتایج بسیار ارزشمندی را برای شما به همراه خواهد داشت. جمعآوری و به اشتراک گذاشتن محتوا، هزینه زیادی دربرنخواهد داشت. این کار یک ریسک زیانآور نیست، بلکه آینده روشنی را پیشروی کسبوکار شما قرار میدهد. پس درنگ نکنید و هر زمان که محتوای قابلقبولی را تهیه کردید، بلافاصله آن را به اشتراک بگذارید.