ایکیا (Ikea) در یک ایده خلاقانه توانسته است از ظرفیتهای شبکه اجتماعی اینستاگرام برای معرفی محصولات خود استفاد کند. ایکیا با ساخت یک اکانت اصلی به نام Ikea_ps_2014 توانسته است یک وبسایت برای معرفی محصولات خود در اینستاگرام راه بیندازد. به گزارش آیمارکتور، در این وبسایت اینستاگرامی، با کلیک روی هر یک از عکسها عملا میتوان به یک دستهبندی از محصولات ایکیا رفت. ایکیا برای هر دسته از محصولات خود یک حساب کاربری ساخته است و برای لینک کردن از ابزار تگ کردن استفاده کرده است. در حال حاضر این وبسایت اینستاگرامی نزدیک به ۱۳ هزار نفر دنبالکننده دارد. استفاده خلاقانه ایکیا از اینستاگرام برای ساخت یک وبسایت نشان دهنده این است که برندهای دیگر نیز میتوانند با حضور در این شبکه اجتماعی راهکارهای نوین دیگری را نیز ارائه دهند. باید منتظر ماند و دید.