چهارشنبه, ۷ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Wed, 27 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

اعتماد سازی برای مخاطب تبلیغات

9 سال پیش ( 1394/1/25 )
پدیدآورنده : زهره زاهدی کرمانی  

آخرین گزارش‌هایی كه از وضعیت مصرف‌كنندگان و اعتمادشان به تبلیغات انجام شده است، همچنان نشان می‌دهد كه این مخاطبان تبلیغات همچنان آن طور كه باید و شاید به فضاهای تبلیغاتی اعتماد نكرده‌اند و به عبارت دیگر، اعتمادی را كه به گفته‌ دوستان‌شان و نظرات مشتریان قبلی آن محصول دارند به تبلیغات تجاری آن محصولات ندارند.

براساس این گزارش، 28 هزار كاربر اینترنتی از 56 كشور جهان مورد بررسی قرار گرفتند و از این میزان، 92 درصد از كاربران اظهار داشتند پیشنهادهایی كه از سوی خانواده و دوستان‌شان نسبت به محصولات مختلف دریافت می‌كنند نسبت به تبلیغات مختلفی كه به‌صورت مكتوب و غیرمكتوب انجام می‌شود، ارزش بیشتری برای آنان دارد.

آخرین گزارش‌هایی كه از وضعیت مصرف‌كنندگان و اعتمادشان به تبلیغات انجام شده است، همچنان نشان می‌دهد كه این مخاطبان تبلیغات همچنان آن طور كه باید و شاید به فضاهای تبلیغاتی اعتماد نكرده‌اند و به عبارت دیگر، اعتمادی را كه به گفته‌ دوستان‌شان و نظرات مشتریان قبلی آن محصول دارند به تبلیغات تجاری آن محصولات ندارند.

براساس این گزارش، 28 هزار كاربر اینترنتی از 56 كشور جهان مورد بررسی قرار گرفتند و از این میزان، 92 درصد از كاربران اظهار داشتند پیشنهادهایی كه از سوی خانواده و دوستان‌شان نسبت به محصولات مختلف دریافت می‌كنند نسبت به تبلیغات مختلفی كه به‌صورت مكتوب و غیرمكتوب انجام می‌شود، ارزش بیشتری برای آنان دارد. نقد و نظرهای آن‌لاینی كه مصرف‌كنندگان مختلف نسبت به محصولاتی كه استفاده كرده‌اند،دارند در رتبه دوم جایگاه اعتماد قرار دارد و 70 درصد از كاربران اینترنتی زمانی كه می‌خواهند محصولی را خریداری كنند، به سراغ این شیوه برای دریافت اطلاعات و نقد و نظرهای قابل اعتماد نسبت به سوژه می‌روند.

در این میان، رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب از آن محتوای مقالات روزنامه‌ها و مجلات (58 درصد)، وب‌سایت‌های معتبر (58 درصد) و ایمیل‌های تبلیغاتی (50 درصد) است. در این میان اشكال سنتی استفاده از رسانه‌هایی همچون تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها و مجلات مختلف برای كمك در تبلیغات و معرفی محصولات مختلف در سطح بسیار پایین‌تری قرار دارند و می‌توان گفت درصد اعتمادسازی این رسانه‌ها از سال 2009 به 24 درصد رسیده است.

بالا بودن حجم انتقال اطلاعاتی كه بین دوستان در ارتباط با محصولات و خدمات مختلف رد و بدل می‌شود باعث شده است بتوان به تجارت‌های اجتماعی امید بیشتری داشت. به‌طور مثال، زمانی كه برای خرید خود مردد هستیم و نمی‌توانیم بین چند محصول تصمیم درستی بگیریم، نظرات دوستان و رأی‌هایی را كه به محصولات مختلف داده شده است بررسی می‌كنیم و می‌توانیم طبق نظراتی كه در شبكه‌های اجتماعی و سایت‌های فروش محصولات می‌بینیم به تصمیم درست خود برسیم و برای خریدمان مطمئن‌تر شویم. آنچه در این شیوه‌های جذب مشتری بیشترین اهمیت را دارد این است كه در فضای آن‌لاین نظرات شما دارای صحت، سلامت و شفافیت باشد تا بتواند اعتماد مصرف كننده‌ای را كه به آن رجوع می‌كند جلب كند. مردم می‌خواهند به شما اعتماد كنند و تعامل آنها با شما فقط به این امر بستگی دارد كه تا چه حد اعتماد می‌كنند كه پاسخی واقعی را از شخصی معتبر دریافت كرده‌اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HUxkVCJw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتامحاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه