شرکت دورکو، تولیدکننده تیغهای اصلاح، به تازگی در فروشگاه هایپراستار یک پروموشن خلاقانه برگزار کرده است. این شرکت تلاش کرده تا کلیشههای رایج در زمینه اهدای جوایز را کنار گذاشته و برای این پروموشن برنامهریزی ویژهای انجام بدهد. قرعهکشی از طریق برگههای سادهای انجام میشود که اسم و کد هایپراستار روی آنها درج شده است.
هر یک از این برگهها مانند یک ریش طراحی شده که دانهدانه برش خورده و روی صورت استند قرار میگیرد. با هر خرید، یکی از ریشهای حاوی کد قرعهکشی به مشتری تعلق میگیرد و توسط خود او از روی استند برداشته میشود. بهتدریج از ریشها کاسته میشود تا اینکه با برداشتن آخرین برگه، صورت کاملا صاف میشود و این طور به نظر میرسد که کار، کار تیغ دورکو بوده است.
در 14 روز اجرای پروموشن این استند هر روز با ریشهایی پر میشد. با وجود دشواری اجرای این طرح، بیشتر مشتریان هایپراستار نسبت به این پروموشن توجه نشان دادند و حتی کسانی که قصد خرید تیغ را نداشتند، با این برند آشنا شدند.