یکی از شرکتهای تولیدکننده بستنی و لبنیات داخلی از ماشینهای پخش خود بهعنوان رسانه انتقال پیام تبریک نوروزی به مشتریان یا عموم مردم استفاده کرده است. این شرکت مدتی است از این شیوه استفاده میکند و مناسبتهای مختلف را از طریق ماشینهای پخش خود به مشتریانش تبریک میگوید؛ شیوهای که هم نمای ماشینهای پخش را زیباتر میکند و هم بهخاطر متحرک بودن بیشتر از تمامی رسانهها به چشم میآید.
این شرکت نیز مانند بسیاری از شرکتها از المان سبزه و تنگ ماهی قرمز برای طرح تبلیغات خود استفاده کرده است. به هرحال فضای وسیع روی ماشینهای پخش باعث شده طراح بهراحتی طرح تبلیغاتی را که در ذهن دارد، پیاده کند. در این طرح روبان دور سبزه علاوه بر اینکه نمای زیبایی به آگهی داده، به شکل المان اصلی لوگوی این شرکت یعنی قلب نیز درآمده است. شرکت همه 185 ماشین پخشی را که دارد، به این شکل و شمایل روانه شهر کرده است و با کمترین هزینه، به هدف تبلیغاتی خود رسیده است.