شبكه تلویزیونی FOX برای تبلیغ نخستین قسمت فصل جدید سریال «Walking Dead» که سریالی با موضوع تسخیر شهرها توسط زامبی‌هاست، با همكاری آژانس تبلیغاتی K2 یك كمپین بسیار جالب راه انداخته است كه احساس خالی بودن را به شما تلقین خواهد كرد.

به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، آنها تصمیم گرفتند تا قبل از تبدیل شدن انسان‌ها به زامبی! یك كار خوب را به آنها آموزش بدهند. دست‌اندرکاران این کمپین هدف افراد از اهدای اعضای بدن خود قبل از مرگ (یا تبدیل شدن به یك زامبی) را بیان كردند. آنها همچنین با برگزاری یك رویداد سه روزه در ایستگاه مركزی راه‌آهن ورشو، مسائل زیادی درباره اهدای اعضا را به مردم آموزش دادند یا حتی كاری كردند تا آنها بتوانند یك سلفی با زامبی بگیرند.