امروز دیگر نام اپل، در کنار استیو جابز و محصولات شگفت انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و... شناخته می شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می کنند اما به نظر می رسد صرف نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آنچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس هایی است که استیو جابز می تواند به هر فردی بدهد.
کتاب ارائه ناب به سبک استیو جابز، تالیف کارماین گالو، ترجمه سعید مقدسی و مهدی معین به ما می گوید که استیو جابز تمام نشدنی به آن محصولات نو، روح و جانی خاص بخشیده است و چنان شناساندن را عملی ساخته است که احساسات مخاطبان برانگیخته شده و با تمام دل شان پذیرای محصولی ناب در پس ارائه ای ناب می شدند.
در بخشی از این کتاب آمده است:در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان نرم افزارهای اپل - سپتامبر 2008- استیو جابز در یکی از اسلایدهایش یک صندلی سه پایه را نشان داد.
او گفت: همان طور که می دانید، امروز اپل سه بخش اصلی دارد.بخش اول، بدون شک همان Mac است.بخش دوم، کسب و کار موسیقی است و بخش سوم، هم اکنون آیفون است. جابز سخنرانی بخش مک و آی پاد را به مدیران اجرایی بخش های مربوطه واگذار کرد و بخش آیفون را خودش بر عهده گرفت. هنگامی که نوبت به سخنرانی وی در خصوص آیفون شد، جابز نقشه راهش را برای مخاطبان بیان کرد. این بار نقشه راهی با چهار بخش...
این کتاب 256 صفحه ای در 18 فصل توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.