شرکت اپل ادعا می‌کند در فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی ۷۲درصد دستگاه‏های موبایلی جدید که در حوزه سازمانی فعال شدند، آی‌فون‌۶ بوده است. این رقم از ۷۳ درصدی که برای فصل چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی گزارش شد اندکی کمتر و از ۶۹ درصد مربوط به سهم iOS در دستگاه‏های موبایلی سازمانی مربوط به نوامبر گذشته بیشتر است. اطلاعات مذکور را مرکز Good Technology فعال در حوزه مدیریت دستگاه‏های موبایلی سازمانی منتشر کرد. موفقیت اپل پس از عرضه نسل جدید گوشی‏های هوشمند می‏تواند تاییدی بر این مسئله باشد.

24345677078008به گزارش همکاران سیستم، تحلیلگران اعلام کردند یک‏سوم کاربران اندرویدی در اروپا طی فصل نخست سال‌جاری میلادی سراغ سیستم‏عامل iOS رفته‏اند. براساس این آمار جدید، گوشی هوشمند آی‌فون ۶ طی سه ماه قبل از پایان مارس ۲۰۱۵ محبوب‏ترین دستگاه موبایلی سازمانی بوده است.  مرکز Good Technology در آمارهای خود توضیح داد که طی سه ماه مذکور آی‌فون ۶ حدود ۸۵درصد از بازار مربوط به مدل‏های جدید گوشی هوشمند اپل را به خود اختصاص داد و مدل بزرگ‌تر آن یعنی 6 Plus توانست ۱۵ درصد بازار را در اختیار بگیرد. گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ هم توانست به‌عنوان محبوب‏ترین دستگاه اندرویدی برای سازمان‏ها خود را معرفی کند. در مجموع سیستم‏عامل اندروید گوگل ۲۶ درصد از بازار دستگاه‏های موبایلی را در اختیار دارد.