شرکت نایک در قالب كمپینی با عنوان «همهچیز را در معرض خطر قرار بده Risk Everything »، به معرفی «فیلمبرداری شگفتانگیز» با مشاركت گوگل پرداخته است. از طریق این کمپین هربار كه یك بازیكن در زمین در طول یك مسابقه فوتبال حركتی حماسی و عجیب را انجام میدهد، یكسری آگهیهای تبلیغاتی به روز شده كامپیوتری امكان میكس مجدد و به اشتراكگذاری فوری تصاویر برجسته با هواداران و تشویق كنندگان تیمهای رقیب را برای طرفداران به وجود خواهد آورد. در ادامه میتوان با ارسال یكسری استیكرها و متنهای خاص، استعداد خود را بروز داد.
به جای بازتولید اتفاقاتی كه فقط در فرمت ویدیو رخ داد، این آگهیهای تبلیغاتی به روز شده كامپیوتری با استفاده از یك موتورD3 ساخته شده كه بازیكنان را به كاراكترهایD3 انیمیشنی تبدیل می کند. از آنجایی كه بسیاری از طرفداران حین تماشای یك بازی گوشیهای موبایل خود را در دست دارند، این تجربه داخل جستوجوگرهای موبایل كار كرده، اما نیاز به طرفداران برای دانلود یك نرمافزار ندارد. این تجربه همچنین روی كامپیوترها در دسترس بوده و در آنجا میتوانید همه را به همین شكل به اشتراك گذاشته و با هم میكس مجدد كنید.