در آستانه تعطیلات سال نو میلادی، موتورولا نخستین کمپین تبلیغاتی ساعتهای هوشمندش تحت عنوان موتو 360 را جسورانه آغاز کرد. شعار این کمپین «ساعتی برای زمانهای ما» است که برای تبلیغ ساعتهای مچی هوشمند شرکت موتورولاست و فروشش از ماه سپتامبر آغاز شده است. کمپانی اپل نیز چندی پیش فروش ساعتهای هوشمند خود را شروع کرده بود. مدیر این شرکت درباره این محصول میگوید: «میخواستیم در کارمان تنوع داشته باشیم. این مدل از طرح نسبتا سنتی استفاده کرده و مورد استقبال قرار گرفته است. این کمپین شامل شش ویدئوی مختلف است که بر ویژگیهای دیجیتالی محصول تمرکز میکند. دو ویدئوی 15 ثانیهای هم برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی شده است.