استارباکس در طول دوران کرونا کاهش شدیدی در میزان سفارش هایش تجربه کرده است. این برند در ماه های ابتدایی شیوع کرونا تمام شعبه هایش را تعطیل کرد. این اقدام ضرر هنگفتی به کسب و کار استارباکس در کشورهای مختلف وارد کرد. اکنون با نزدیک شدن به تعطیلات سال نوی میلادی بازاریاب های این برند در تلاش برای ترغیب مخاطب هدف به سوی ثبت سفارش از طریق اپ موبایلی اش دست به طراحی کمپین تازه ای زده است. بر این اساس کاربران از طریق دانلود و ثبت سفارش از طریق اپ رسمی استارباکس در زمان باقی مانده تا کریسمس امکان بهره مندی از تخفیف های مختلف را خواهند داشت.
کمپین تازه استارباکس در شبکه های اجتماعی مختلفی نمایش داده می شود. این امر جذابیت های کمپین جاری را به شدت افزایش می دهد. کاربران امکان مشاهده ویدئوهای بازاریابی کمپین تازه اسنپ چت در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت را دارند. یکی از نکات جالب در این میان دعوت از کاربران برای بارگذاری پست های مختلف درباره تجربیات از سفارش آنلاین از طریق اپ استارباکس است. این امر محتوای تولیدی کاربران بسیار زیادی در اختیار بازاریاب های استارباکس به منظور تعامل با مخاطب هدف قرار می دهد.
استارباکس یکی از برندهای محبوب در حوزه بازاریابی و تعامل با مخاطب هدف است. این برند در طول دوران کرونا تعامل بسیار نزدیکی با مخاطب هدفش داشته است. همین امر خوش بینی بسیار زیادی برای کمپین جاری این برند ایجاد کرده است.