با رسیدن به ماه های پایانی سال میلادی تمایل مشتریان برای خرید به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. امسال به دلیل شرایط ناشی از کرونا برندها سرمایه گذاری بسیار زیادی بر روی فروش آنلاین کرده اند. در این میان برند دیور نیز به دلیل شرایط کرونایی جاری اقدام به حضور در شبکه های اجتماعی و فروش آنلاین در آنها کرده است. اسنپ چت در طول به روز رسانی های اخیرش امکانات جذابی برای برندها در زمینه فروش آنلاین فراهم کرده است. همین امر توجه بازاریاب های دیور برای فروش ویژه کریسمس را جلب کرده است. افکت های جدید اسنپ چت برای برندها امکان طراحی فیلترهای واقعیت افزوده و هدایت کاربران به سوی فروشگاه رسمی شان را فراهم کرده است بنابراین بازاریابی و تبلیغات در اسنپ چت دیگر برای تعامل نزدیک با مخاطب هدف نیست. در این میان بحث تاثیرگذاری مستقیم بر روی مخاطب هدف و فروش بیشتر نیز مطرح است.
نخستین اقدام برند دیور برای فروش در اسنپ چت مربوط به مدل محبوب اسنیکرز B27 است. این مدل از اسنیکرزهای دیور در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان مشتریان نسل جوان پیدا کرده است بنابراین استفاده از آن برای بازاریابی در بازه زمانی منتهی به کریسمس مزیت بالایی برای دیور خواهد داشت. بسیاری از برندهای فعال در عرصه مد و پوشاک با هدف مقابله موثر با شرایط کرونایی اقدام به کاهش تولیدات شان کرده اند. در این میان کریسمس اهمیت بسیار زیادی از نظر بازیابی موقعیت قبلی در بازار دارد. اسنپ چت به دلیل رونمایی تازه از امکان فروش کسب و کارها بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری برندها را به خود جلب کرده است.
دیور از نظر سرمایه گذاری بر روی اسنپ چت برای بازاریابی و فروش یکی از آخرین برندهای فعال محسوب می شود. امروزه بسیاری از برندها در اسنپ چت فعالیت بازاریابی و تعامل با مشتریان دارند. نکته مهم در این میان جهت گیری دیور براساس ضرورت ناشی از کروناست. در غیر این صورت دیور علاقه بسیار اندکی برای فعالیت بازاریابی جدی در اسنپ چت داشت. اکنون با توجه به شرایط کنونی سرمایه گذاری حتی بیشتر دیور در اسنپ چت نیز قابل پیش بینی خواهد بود.