برند هوندا یکی از تولیدکنندگان بنام خودرو در سطح جهان محسوب می شود. این برند با توجه به شیوع ویروس کرونا تغییر اساسی در نحوه رونمایی از مدل جدیدش تحت عنوان سیویک 2022 ایجاد کرده است. بسیاری از طرفداران صنعت گیم با پلتفرم تویچ آشنایی کاملی دارند. پلتفرم موردنظر برای اجرای ویدئوهای لایو مربوط به بازی های مختلف کاربرد دارد. بر این اساس انتخاب تویچ از سوی هوندا برای رونمایی از سری جدید خودرویش امر عجیبی به نظر می رسد.
برند هوندا به زودی در مراسمی ویژه به نام Honda Head2Head از نسل جدید مدل سیویک رونمایی خواهد کرد. بازاریاب های این برند به طور معمول برای رونمایی از محصولات تازه برند اقدام به برگزاری مراسم های حضوری می کردند. این امر با توجه به تغییر استراتژی هوندا در طول ماه های اخیر دیگر امکان اجرایی ندارد. نکته جالب درخصوص رونمایی از محصل جدید هوندا در پلتفرم تویچ استفاده از 2 گیمر مشهور به عنوان مجری برنامه است. راشل سلتزر و مانستر دی فیس مراسم رونمایی از سیویک 2022 را برعهده خواهند داشت. بسیاری از گیمرهای مشهور فورتنایت نیز در این میان حضور فعالی در مراسم هوندا خواهند داشت.
هوندا در زمینه انتخاب یک شبکه اجتماعی برای رونمایی از سیویک 2022 نوآوری بسیار زیادی داشته است. تمرکز بر روی نسل جوان در مراسم پیش روی هوندا یک راهکار هوشمندانه برای رفع مشکل جلب نظر مخاطب جوان به محتوای بازاریابی برندها محسوب می شود.