شرکت کرفت هاینز به تازگی از نخستین پادکست رسمی اش رونمایی کرده است. هفته جاری نخستین قسم از پادکست موردنظر در پلتفرم های مختلفی نظیر اپل پادکست، اسپاتیفای و گوگل منتشر شده است. سه قسمت نخست پادکست شرکت با محوریت اساسی نحوه بسته بندی محصولات تهیه شده است. قسمت های موردنظر در تلاش برای رمزگشایی از نحوه بسته بندی محصولات از سوی برندهای بزرگ و سپس بررسی المان های مهم در بسته بندی محصولات برند هاینز است.
بدون تردید اغلب مشتریان به هنگام خرید محصولات مختلف نسبت به دلیل بسته بندی مشخص و منحصر به فرد آنها سوال هایی را طرح می کنند بنابراین ایده کرفت هاینز برای نخستین پادکستش بسیار جذاب به نظر میرسد. حضور نویسنده ارشد مجله نیویورک تایمز یعنی پیتر کوجاوینسکی به عنوان یکی از کارشناسهای اصلی این پادکست جذابیت های بسیار زیادی برای مخاطب انگلیسی زبان ایجاد کرده است. اگرچه در حال حاضر فقط نسخه انگلیسی پادکست در دسترس است، اما بازاریاب های برند هاینز در تلاش برای ساماندهی پادکست به زبانهای مختلف در صورت موفقیت طرح شان هستند. این مجموعه در بدو انتشار بازخوردهای بسیار مطلوبی دریافت کرده است. بر این اساس در ردهبندی هفتگی پادکستها در بریتانیا به جمع پنج پادکست برتر راه پیدا کرده است.
نخستین قسمت از پادکست هاینز با حضور افرادی نظیر اسکار مایر، کارآفرین حوزه مواد غذایی و پیتر کوجاوینسکی ضبط شده است. این ترکیب جالب برای هر مخاطبی در سراسر دنیا جذابیت های خاص خود را دارد بنابراین ما باید منتظر یک پادکست جذاب و حرفه ای برای طرفداران صنعت مواد غذایی باشیم.