دوران شیوع ویروس کرونا تاثیر بسیار مخربی بر روی فعالیت برندها داشت. این امر در طول ماه های اخیر توانایی برندها برای حفظ ارتباط با مشتریان را به چالش کشید. بدون تردید بسیاری از برندها برای ادامه فعالیت شان در عرصه کسب و کار با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند. برند دومینو در این میان موفقیت بسیار زیادی برای حفظ ارتباطش با مخاطب هدف داشت. آنها در همان هفته های نخست شیوع ویروس کرونا اقدام به دعوت از کاربران برای تولید محتوای ویدئویی پیرامون برندشان کردند.
اگر از علاقه مندان به صنعت فست فود باشید، از جایزه های جذاب دومینو برای کمپین های بازاریابی اش آگاهی خواهید داشت. این برند در مورد کمپین اخیرش در دوران کرونا دریافت یک سال پیتزای رایگان را اعلام کرده است. بدون تردید جایزه موردنظر جذابیت های بسیار زیادی برای طرفداران این برند دارد.
براساس گزارش رسمی برند دومینو آنها در طول مدت زمان برگزاری کمپین بیش از 10 هزار ویدئو دریافت کردند. پس از چند ماه برگزاری کمپین اکنون بازاریاب های برند دومینو در تلاش برای بهبود وضعیت برندشان اقدام به انتخاب برترین ویدئوها و اعطای جایزه افتاده اند. هدف اصلی دومینو در این میان انتظار برای کاهش شیوع کرونا و برگزاری رویداد حضوری بود. با این حال هنوز نشانه ای از بهبود کامل اوضاع مشاهده نمی شود. آنها بر همین اساس اقدام به برگزاری یک فستیوال مجازی برای نمایش ویدئوهای دریافتی از سوی کاربران کرده اند. این ویدئوها در اغلب اکانت های رسمی برند در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است.