برند کوکاکولا در تازه ترین اقدامش به طور رسمی همکاری با پلتفرم پخش آنلاین موسیقی BeApp را اعلام کرده است. این پلتفرم مانند اسپاتیفای در زمینه پخش آنلاین ترک های موسیقی خدمت رسانی می کند. نکته مهم در طراحی این اپ توجه به حالت تعاملی شبکه های اجتماعی است. به این ترتیب کاربران امکاناتی بیش از بارگذاری یا شنیدن موسیقی خواهند داشت.
براساس توافق صورتگرفته میان کوکاکولا و مدیران ارشد BeApp این پلتفرم در هفته های پیش رو با استفاده از سالن های اجرای کوکاکولا در سراسر ایالات متحده برخی از تورهای مهم خوانندگان مشهور را میزبانی خواهد کرد. این اقدام در راستای بازاریابی هرچه بهتر برای همکاری تازه میان دو برند مورد بحث صورت می گیرد. چنین امری با توجه به شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی برای BeApp در راستای پخش ویدئوی اجراهای مورد بحث خواهد بود، با این حساب اسپاتیفای با رقیبی تازه نفس و دارای ایده های تازه مواجه است.
طراحان اصلی BeApp با ارزیابی وضعیت کلی اسپاتیفای نسبت به ارائه امکاناتی فراتر اقدام کرده اند. این امر شامل افزودن امکانات پخش ویدئوی خوانندگی زنده کاربران و حتی دعوت از دوستان در این زمینه است. همچنین در صورت دریافت لایک های متعدد از سوی کاربران پاداش هایی نظیر قرار گرفتن ترک موسیقی کاربران موردنظر در بخش پیشنهادی BeApp تعبیه شده است.
مطلب مرتبط: چالش جدید کوکاکولا در عرصه بازاریابی
بدون تردید استارتآپ BeApp هنوز در ابتدای مسیر فعالیت قرار دارد، با این حال ایده جذاب آنها و جلب نظر کوکاکولا برای همکاری نویدبخش رقابتی همهجانبه در صنعت پخش موسیقی آنلاین است.