یکشنبه, ۵ اسفند(۱۲) ۱۴۰۳ / Sun, 23 Feb(2) 2025 /
           
فرصت امروز

کوکاکولا و شروع خلاقانه فعالیت بازاریابی

4 سال پیش ( 1399/3/24 )
پدیدآورنده : دیانا کریستی   پدیدآورنده : علی آل علی  

برند کوکاکولا پس از چند ماه وقفه در فعالیت بازاریابی به دلیل شیوع ویروس کرونا قصد شروع مجدد طراحی کمپین را دارد. براساس گزارش موسسه WARC این برند در طول دوران تعطیلی اغلب کسب و کارها به دنبال یافتن راهکاری برای بهبود وضعیت بازاریابی اش بوده است بنابراین تبلیغات و بازاریابی این برند در دوران کنونی در سطحی متفاوت از دیگر رقبا قرار خواهد داشت.

هدف اصلی کوکاکولا در آغاز مجدد فعالیت بازاریابی اش تمرکز بر روی محتوای زنده است. بر این اساس شاهد بارگذاری محتوای زنده بیشتری از سوی این برند در شبکه های اجتماعی خواهیم بود. امروزه بسیاری از شبکه های اجتماعی از قابلیت پخش ویدئوی آنلاین پشتیبانی می کنند، با این حال هنوز هم برندها استفاده چندانی از این قابلیت ندارند.

کوکاکولا شروع خلاقانه فعالیت بازاریابی

مزیت اصلی کوکاکولا در زمینه عملکرد در دوران شیوع کرونا تلاش برای حفظ ارتباط با مشتریان بود. بسیاری از برندها در طول مدت سه ماه گذشته تمام فعالیت های شان را تعطیل کردند، با این حال کوکاکولا از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط نزدیکی با مشتریانش داشت. محور اصلی تعامل کوکاکولا با مشتریان در طول دوران کرونا امیدبخشی به آنها بود. بر این اساس اگرچه کوکاکولا هیچ کمپین رسمی منتشر نکرد، اما به طور کامل غیرفعال نیز نبود. همین امر مزیت مهم آنها در زمینه بازگشایی دوباره کسب و کارها و از سرگیری بازاریابی و تبلیغات محسوب می شود.

اگرچه اغلب رستوران ها، کافه ها و مجتمع های ورزشی در ابتدای شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند، اما از چند هفته پیش فرآیند بازگشایی اغلب کسب و کارها شدت گرفته است. این نکته برای کوکاکولا افزایش فروش نوشابه به رستوران ها و دیگر کسب و کارهای مرتبط است بنابراین از سرگیری فعالیت بازاریابی امری منطقی محسوب می شود. این برند برخلاف رقیب اصلی اش یعنی پپسی قصد کاهش بودجه بازاریابی و تبلیغات را ندارد. همین نکته به آنها برای تاثیرگذاری و تعامل هرچه بهتر با مخاطب هدف کمک خواهد کرد. مدیران ارشد پپسی در اظهارنظری رسمی از کاهش بودجه بخش های اضافی بازاریابی خبر داده اند، با این حساب استراتژی تازه کوکاکولا نوعی تلاش برای کسب سهم بیشتر از بازار نوشابه در رقابت با پپسی نیز خواهد بود.

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z7vokUSm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5مبلمان اداریقیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچتعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذبخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه