شنبه, ۳ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sat, 23 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

هیاهوی عكاسی با موبایل و محتوای ایجاد شده توسط كاربران عملا هر كس را در دنیای امروز به یك فرد خلاق تبدیل كرده یا حداقل Canon امیدوار است كه بتواند در جدید‌ترین پروژه خود این پیام را به مخاطبان منتقل كند. امروز این شركت سازنده دوربین با همكاری آژانس تبلیغاتی Grey در نیویورك كمپینProjectimagination را راه‌اندازی كرده‌اند: مسابقه تریلر كه مصرف‌كنندگان را به ارسال تریلر‌های فیلم 60 ثانیه‌ای-‌ در اصل عكس‌های مشروح درباره زندگی خود-‌ تا 29 آوریل تشویق می‌كند.

این برای سومین سال است كه چنین كمپینی برگزار می‌شود. امسال یك ابزار ویرایش آنلاین به این كمپین افزوده شده است كه به مصرف‌كنندگان اجازه شخصی‌سازی ویدئو‌های خود با صدای خارج از فیلم، موسیقی و عناوین مختلف را
می‌دهد. تهیه‌كننده هالیوود، ران هوارد و بازیگر معروف، جاش هوچرسون، سپس به انتخاب یك فیلم ویدئویی برای الهام گرفتن از آن به منظور ساخت یك فیلم كوتاه می‌پردازند. ایده كار این است كه جنبه‌هایی از زندگی روزمره افراد می‌تواند منجر به ساخت جالب‌ترین فیلم‌ها در جهان شود. پیشنهاد هوارد مستند‌سازی از زندگی افراد است. به اعتقاد او مردم با ساخت یك تریلر از زندگی خود، الهام بخش یك فیلم خوب خواهند شد.

با كمك یك شركت فیلمسازی به نام Freestyle، هوارد به همكاری با هوچرسون، ستاره نام آشنای سری فیلم‌های سینمایی The Hunger Game برای درخشیدن در یك فیلم كوتاه خواهد پرداخت. با توجه به حضور هوارد به‌عنوان یك نقطه اتكا در دو كمپین قبلی Canon و به گفته امی تونیك، مدیر بخش Grey Activation و روابط عمومی این آژانس، هوچرسون وسیله‌ای برای جذب مصرف‌كنندگان جوان‌تر است. امسال واقعا هدف از برگزاری این كمپین، جلب توجه بخش بزرگی از اعضای جامعه به سوی خود و همچنین كمی تمركز بیشتر روی افراد 18 تا 34 ساله است.

قضاوت روی كلیپ‌ها براساس ابتكار، شخصیت‌های خلاق و داستان‌سرایی صورت خواهد گرفت. فیلم‌های برگزیده باید در یكی از شش شاخه كمدی، درام، مخصوص كودكان/خانوادگی، اكشن/ماجراجویانه، مهیج و علمی-‌ تخیلی قرار گیرند. میشل فرناندز، مدیر بازاریابی Canon معتقد است كه این كمپین ورای تحمیل محصولات خود به افراد پیش می‌رود. در حالی كه تریلر فیلم از طریق دوربین‌ها و لنز‌های Cinema EOS ساخته خواهد شد، ایده بزرگ‌تر Project Imagination پرورش استعداد‌های جدید و ناشناخته است. 

میكروسایت Canon همچنین فهرستی از نكات مهم هنگام عكاسی و یكسری منابع مختلف را منتشر كرده است. در پایان روز، هدف از انجام این كار تلاش جهت اثبات این موضوع برای مردم است كه آنها با خلاقیت خود قدرت پیدا می‌كنند.Canon از مردم می‌خواهد تا گوشی هوشمند خود را زمین بگذارند و با استفاده از یك دوربین واقعی خلاقیت و نظرات خود را به سبك دلخواه این برند به دیگران نشان دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tmOjrhTQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه