یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

جریمه 250 میلیون دلاری در انتظار توییتر

4 سال پیش ( 1399/5/25 )
پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : پیتر آدامز  

توییتر به دلیل نقض قوانین مربوط به استفاده از اطلاعات شخصی کاربران در آستانه جریمه 250 میلیون دلاری قرار دارد. اتهام اصلی توییتر استفاده از اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه و ایمیل کاربرانش برای شخصی سازی هرچه بهتر تبلیغات است. شاید در نگاه نخست چنین استراتژی در میان بسیاری از برندها رایج به نظر برسد، اما توییتر بین سال های 2013 تا 2019 بدون اجازه کاربران از اطلاعات شان استفاده کرده است. چنین امری رسوایی مانند فیس بوک برای توییتر محسوب می شود.

جریمه 250 میلیون دلاری توییتر

بدون شک خبر اتهام به استفاده غیرقانونی از اطلاعات کاربران برای توییتر در شرایط کنونی به معنای بحرانی بزرگ خواهد بود. آنها به تازگی با کاهش 23 درصدی درآمد تبلیغاتی به دلیل شرایط ناشی از کرونا کنار آمده بودند. ماجرای اصلی سوء استفاده توییتر از اطلاعات کاربرانش با معرفی ورود دو مرحله ای به حساب های کاربری شروع شد. بر این اساس کاربران توییتر بایستی علاوه بر رمز عبور از سرویس ایمیل یا پیام کوتاه برای ورود به حساب کاربری شان استفاده می کردند. این امر فرصت مناسبی در اختیار توییتر برای طبقه بندی اطلاعات کاربران به صورت هرچه دقیق تر دارد. محور اصلی اتهام علیه توییتر در ایالات متحده نیز همین نکته است.

بدون تردید رسوایی اخیر فیس بوک در زمینه فروش اطلاعات کاربران بر روی سخت گیری های بر روی شبکه های اجتماعی تاثیر داشته است. توییتر در صورت نجات از اتهام جاری بازهم نسبت به تردید کاربران در زمینه تعهدات مربوط به حریم خصوصی در امان نخواهد بود. شاید اکنون زمان فعالیت متفاوت شبکه های اجتماعی برای تامین امنیت و احترام به حریم خصوصی کاربران فرا رسیده باشد. این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی در طول ماه های آینده خواهد بود. شیوع ویروس کرونا و نیاز به کسب درآمد تبلیغاتی فوری از سوی شبکه های اجتماعی مواجهه با هر بحران دیگری را خطرآفرین خواهد کرد بنابراین شاید تعهدات مربوط به حریم خصوصی کاربران بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مطلب مرتبط: توییتر در یک قدمی سقوط

رسوایی های اخیر فیس بوک و توییتر نقش مهمی در کاهش درآمد تبلیغاتی شان داشته است. به عنوان مثال، برند یونیلیور پس از رسوایی های اخیر اقدام به قطع همکاری تبلیغاتی با فیس بوک و توییتر دست کم تا پایان سال جاری کرد. این امر به معنای کاهش بخش قابل توجهی از درآمد تبلیغاتی دو غول شبکه های اجتماعی خواهد بود. اکنون نگرانی اصلی مسئولان توییتر و فیس بوک رواج قطع همکاری تبلیغاتی در میان برندهای طرف قراردادشان است. این اتفاق در دوران رکود ناشی از شیوع کرونا به معنای شرایط مالی بحرانی برای فیس بوک و توییتر خواهد بود.

منبع : mobilemarketer
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iJE7tKHq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه