تبلیغات می توانند ظاهری خوشمزه داشته باشند یا صدای خوشمزه ای داشته باشند و حالا طعم خوشمزه ای دارند.
برای آنکه افراد بیشتری را ترغیب کنیم نوشابه کوکاکولا زیرو بنوشند، کمپین راه انداختیم که افراد به معنای واقعی کلمه می توانستند نوشابه بنوشند.
ابتدا یک تابلوی تبلیغاتی ساختیم که واقعا برای هزاران تن از طرفداران نوشابه سرو کرد و سپس در سرتاسر کشور برای مردم کوکاکولا زیرو ریختیم.
این یک پیام بازرگانی قابل نوشیدن است. ما با شزم همکاری کردیم و راه جدیدی برای استفاده از تکنولوژی آنها خلق کردیم. با استفاده از تکنولوژی شزم، نوشابه زیرو از صفحه نمایش به داخل تلفن همراه افراد ریخته می شد، چه در خانه بودند، چه در کنسرت و چه در میان 80 هزار نفر در مسابقه فینال لیگ ورزشی دانشگاهی (NCAA).
هر تعاملی با یک نوشابه زیرو رایگان به پایان می رسید که افراد می توانستند در فروشگاه های خرده فروشی در سراسر آمریکا نوشابه رایگان شان را دریافت کنند.
حتی زمانی که هیچ صفحه نمایشی وجود نداشت، ما تنها با استفاده از صوت، نوشابه را داخل تلفن افراد می ریختیم.
از تبلیغاتی که تبدیل به فنجان می شدند، تا بروشورهایی که تبدیل به نی می شدند، تا ارسال پست در توییتر در حمایت از نوشابه زیرو با استفاده از 140 کاراکتر، تا پوسترهای قابل نوشیدن که با استفاده از اپلیکیشن شزم تلفن افراد را به نی دیجیتال تبدیل می کرد، هرکدام از این تبلیغات یک نوشابه زیرو در دست مردم می گذاشت.
پس دفعه بعد که تشنه شدید، یک تبلیغ بنوشید.