شنبه, ۱ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sat, 21 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

6 سوال اساسی در ایمیل مارکتینگ

4 سال پیش ( 1399/8/7 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : ایمیل مارکتینگ   پدیدآورنده : گنی مینئو  

در هر زمینه ای از بازاریابی سوالاتی اساسی وجود دارد که تا زمانی که به آنها پاسخ نداده باشید، نمی توانید مراحل بعدی را طی کنید. در این راستا نکته‎ ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از افراد تازه کار به علت ترس از سوال کردن، در تلاش برای مخفی کردن مواردی هستند که ذهن آنها را مشغول کرده است. به همین خاطر نیز معمولا بازاریاب‎ های جوان، با مشکلات زیادی مواجه هستند. در این راستا به 6 پرسشی پاسخ خواهم داد که می‎تواند راهگشای بسیاری از افراد باشد.

1-آیا باید لیستی را خریداری کرد؟

سوال اساسی ایمیل مارکتینگ

پاسخ این سوال بدون شک منفی بوده و فراموش نکنید که در جهان حال حاضر به علت انواع اقدامات کلاهبردارانه، افراد معمولا ایمیل‎ های ناشناس را مورد توجه قرار نمی‎ دهند. به همین خاطر بیش از 90 درصد لیست خریداری شده، بدون فایده خواهد بود. در کنار این موضوع نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هیچ زمینه ‎ای نمی ‎توان یک شبه به موفقیت دست پیدا کرد. به همین خاطر بهتر است که به دنبال رسیدن به تعداد مخاطبان واقعی و کارآمد، طی مدت حتی چند ساله باشید.

مطلب مرتبط:  ایمیل مارکتینگ را چگونه شروع کنیم؟

2-چگونه می ‎توان لیست خود را به صورت طبیعی رشد داد؟

بدون شک پاسخ منفی به سوال قبل، باعث به وجود آمدن پرسشی جدید تحت عنوان چگونه می ‎توان به موفقیت رسید، خواهد شد. در این راستا نکته‎ ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید دایره ارتباطات خود را گسترده نمایید. در این راستا تنها به افراد مختلف توجه نداشته و فضاهایی را انتخاب نمایید که از افراد زیادی برخوردار هستند. برای مثال شرکت ‎ها، مراکز آموزشی و... از جمله مواردی محسوب می ‎شود که باعث خواهد شد تا زمینه ارتباط شما تعداد افراد زیادی مهیا شود. در این راستا فراموش نکنید که شما در این جهان تنها نبوده و همواره می ‎توان با افراد مختلف، همکاری داشت. در واقع شما می ‎توانید با افراد مختلف، یک گروه را تشکیل داده و تبلیغ یکدیگر را نمایید. در نهایت فراموش نکنید که شما باید مزیتی داشته باشید که افراد خود خواهان نوشتن آدرس ایمیل خود برای شما باشند.

3-آیا وجود خبرنامه الزامی است؟

نکته‎ ای که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمینه بازاریابی انواع ایمیل‎ ها وجود دارد که شما باید با مورد توجه قرار دادن اکثر آنها، تنوع اقدامات خوبی را داشته باشید. در این راستا یکی از بخش‎ های ضروری، خبرنامه ‎ها محسوب می ‎شود. با این حال در این زمینه بهتر است که براساس نیاز افراد اقدام نمایید. برای مثال ممکن است فردی نیاز به اخبار روزانه یک حوزه خاص را داشته باشد. به همین خاطر قبل از ارسال، لازم است تا نظرسنجی لازم را انجام دهید. خوشبختانه تکنولوژی ‎های جدید، کمک کرده است تا این اقدام به صورت کاملا ساده امکان‎ پذیر باشد.

4-فواصل زمانی میان ارسال ایمیل‎ ها چقدر باید باشد؟

در این راستا ویژگی‏ های جامعه هدف شما، مهمترین معیار خواهد بود. برای مثال اگر بیشتر این افراد را کارمندان تشکیل می ‎دهند، بدون شک ساعت ‎های اولیه صبح و اولیه شب، بهترین زمان ‎ها خواهد بود. همچنین نوع کسب و کار شما نیز تعیین ‎کننده خواهد بود. برای مثال ممکن است یک حوزه نظیر دندان پزشکی، ماهی یک پیام کاملا کافی باشد. در این راستا بررسی اقدامات انجام شده از سوی سایر برندها، راهنمای عمل بسیار خوبی خواهد بود.

5-آیا تمامی پیام ‎ها به بهترین شکل در ایمیل افراد قرار خواهد گرفت؟

درواقع اگر در زمینه‎ هایی نظیر HTML، آگاهی کافی نداشته باشید، این احتمال وجود دارد که پیام ‎های شما حتی به صورت اسپم نیز منتشر شود. برای این موضوع توصیه می‎ شود که از فردی حرفه ‎ای استفاده نمایید. در واقع در حال حاضر وجود یک نفر متخصص حوزه IT در هر شرکتی کاملا ضروری است.

مطلب مرتبط: 4 اشتباه رایج در ایمیل مارکتینگ

6-بهترین فرمت برای یک ایمیل به چه صورت است؟

اگر بخواهیم یک اصل کلی را انتخاب نماییم، رعایت اصل اختصار مهمتر از سایر گزینه‎ ها خواهد بود. در این راستا نکته ‎ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که همواره نظرسنجی داشته باشید تا از قرار داشتن در مسیر درست، اطمینان حاصل نمایید. همچنین لازم است تا تحقیقات خوبی را انجام دهید تا در راستای نیاز مخاطب خود، برنامه ‎ریزی نمایید.

منبع : blog.hubspot
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XVhCZQrL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
بفرمایید سنندج چاپخانه عرفان طیبی روستایی ستایش بناهای تاریخی تعهدات انتخاب غربی تیمسخ است :
10 ماه پیش
عضویت ویژه مجموعه متفاوت اسمش مشخص سنبل جنگلی طبیعی سطوح مختلف بتلهمنلن های بیماریش تاناتوس تلتانن آنتوانت معلمان تلویزیونی پویانما بازالت زیباترین بطرز محسوسی کاهش یافته است وی به عنوان دانشگاه علوم کشاورزی بهاره افشاری اینترنتی برترین
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه