جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امداد جاده ای چه خدماتی را پوشش می ‌دهد؟

امداد جاده ‌ای چه خدماتی را پوشش می‌ دهد؟ خدمات امداد جاده معمولاً یک سرویس جامع است که به رانندگان در مواقع اضطراری و مشکلات فنی راهنمایی و کمک فنی ارائه می ‌دهد. این خدمات می ‌توانند متناسب با نوع پوشش بیمه و شرکت ارائه ‌دهنده خدمات متغیر باشند؛ اما بطورکلی می توان گفت خدمات اگثر شرکت ها اعم از امداد کرمان موتور، امداد مدیران خودرو و ... شامل موارد زیر می ‌شوند:

تعمیرات فنی با خدمات امداد جاده

تعمیرات موقتی در محل یکی از اصلی ‌ترین خدمات امداد خودرو های جاده‌ ای محسوب می ‌شوند. ارائه خدمات تعمیراتی اولیه برای حل مشکلات فنی ناگهانی، مانند پنچر لاستیک، باتری ضعیف، یا مشکلات مرتبط با سیستم‌ های الکتریکی در محل انجام می ‌شوند.

این نیرو ها در تلاش هستند تا امنیت شما و خودرویی که دارید را تأمین کنید؛ بنابراین با داشتن شماره‌ های این مرکز در تلفن خود دیگر نگرانی نخواهید داشت و در هر زمان و فصلی می ‌توانید به جاده‌ ها بروید.

تأمین سوخت با خدمات امداد جاده

در صورت محرومیت از سوخت، خدمات امداد جاده ممکن است سوخت مورد نیاز را فراهم کنند. در جاده ‌ها ممکن است مسافت ‌های طولانی را طی کنید؛ اما به پمپ بنزین نرسید و در تأمین سوخت با مشکل مواجه شوید. در چنین موقعیتی اطمینان به رهگذران و سایر خودرو ها کار عاقلانه ‌ای نیست و باید با نمایندگی‌ امداد خودرو جاده‌ ای مختص خودروی خود تماس بگیرید تا در کوتاه ‌ترین زمان به شما سوخت برسانند.

تخلیه باتری خدمات امداد جاده

ارائه خدمات برای شارژ باتری یا تعویض آن در صورت ضعف یا خرابی یکی دیگر از مواردی است که نیرو های امداد خودرو برای شما انجام می ‌دهند. باتری ماشین اگر ضعیف باشد یا خراب شده باشد، دیگر ادامه سفر شما ممکن نیست.

آیا برای رفتن به یک جلسه یا کنفرانس مهم کاری در راه هستید و باید در زمان تعیین شده حضور داشته باشید؛ اما خرابی خودرو شما را به تأخیر انداخته است؟ می ‌توانید از نیرو های امداد جاده ‌ای سیار کمک بگیرید تا در محل حضور پیدا کرده و خودرو را عیب‌ یابی سپس تعمیر کنند.

کمک در مواقع حادثه با خدمات امداد جاده

حوادث جاده ‌ای غیر قابل ‌پیش ‌بینی و ناگهانی اتفاق می ‌افتند. ممکن است در چنین وضعیتی تنها باشید یا خودتان هم آسیب دیده باشید و کمک بخواهید. کافی است یک تماس با خدمات امداد جاده ‌ای برقرار کرده و آدرس خود را اعلام کنید. ارائه کمک اولیه در مواجهه با حوادث و حوادث جاده ‌ای از مهم ‌ترین خدمات امداد جاده ‌ای هستند.

این نیرو ها با کمک پزشکی و تعمیرکار به محل اعزام می ‌شوند. همچنین بکسل برای انتقال ماشین به تعمیرگاه یا پارکینگ در اختیار آن ‌ها است. این نیرو ها متخصص و قابل اعتماد بوده و خیلی سریع نیز در محل حاضر می‌ شوند.

انتقال خودرو خدمات امداد جاده

در صورت بروز خرابی ‌های جدی، خدمات امداد جاده ممکن است ماشین را به کارگاه معتبر یا مکان مقصد منتقل کنند. برخی اوقات ماشین در محل قابل تعمیر نیست و باید به تعمیرگاه برود. در این مورد نیرو های امداد جاده‌ ای وسیله نقلیه شما را به سمت مقصد بکسل می‌ کنند.

تعویض روغن در محل

تعویض روغن در محل

شما باید همیشه در مورد تعویض روغن به صورت مرتب حساس باشید؛ اما لازم بود در شرایط بحرانی نیز این کار انجام شود، نیازی به نگرانی نیست. یک تماس با امداد خودرو جاده ‌ای برقرار کرده و درخواست خود را مطرح کنید. این کار در کوتاه‌ ترین زمان و با حداکثر سرعت برای شما انجام می ‌شود. مهم‌ ترین ویژگی که باید به آن دقت کنید سرعت بالا است که امداد سیار جاده ‌ای دارند.

تعویض قطعه ماشین در محل

تصور کنید در جاده‌ های خارج از شهر هستید و هوا سرد است. احتمالاً آخرین چیزی که می‌ خواهید این است که ماشین از حرکت بایستد و قطعه ‌ای از آن از کار بیفتد یا این که همسر شما وقتی به تنهایی در جاده است این موقعیت را تجربه کند.

شما نمی ‌توانید خودتان را به او برسانید و اگر هم در محل باشید، تعمیرات تخصصی را نمی ‌توانید انجام دهید؛ اما نیرو های امداد خودرو جاده ‌ای به راحتی چنین وضعیتی را مدیریت می‌ کنند. با این نیرو ها تماس بگیرید و موقعیت را شرح دهید تا به لوکیشن ارسالی شما بیایند.

آن‌ها 20 دقیقه تا نیم ساعت در محل حاضر شده و با تجهیزاتی که دارند شروع به بررسی می ‌کنند. نهایت تلاش این افراد تعمیر وسیله در محل است؛ اما اگر این مهم در همان موقع قابل انجام نباشد، خودرو را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می‌ کنند تا خرابی آن برطرف شود.

تعویض ماهک خودرو یا تعمیر آن در محل

ماهک قطعه کوچکی در ماشین است که اگر خراب شود و به درستی کار نکند، دنده گیر می‌ کند و امکان تعویض آن برای راننده وجود نخواهد داشت. در نتیجه این اتفاق خودرو نمی ‌تواند حرکتی ایمن در جاده داشته و بهترین کار تماس با امداد خودرو جاده ‌ای است. تعویض قطعه یا تعمیر آن زمان زیادی لازم ندارد؛ اما پس از آن با امنیت و آسودگی خاطر می ‌توانید به مقصد برسید.

خدمات امداد جاده ‌ای کرمان موتور تهران

اگر در بزرگراه ها و خیابان های تهران و اطراف آن هستید و با خرابی خودرو روبرو شده ‌اید، به نیروهای امداد کرمان موتور موقعیت خود را توضیح دهید. بهتر است شماره تلفن 02147629900 را برای موقعیت ‌های بحرانی در گوشی خود ذخیره کنید.

این مرکز در مناطقی شمال و غرب و شرق تهران می‌ تواند کمک حال شما باشد و به صورت 24 ساعته در همه ایام حتی تعطیلات و جشن ‌ها به شما امداد جاده ‌ای ارائه کند. خدمات سیار و خودرو بر این مرکز از مهم‌ ترین سرویس ‌ها هستند. علاوه بر این برای سرویس دوره ‌ای یا خرید قطعات اصلی خودروها به کرمان موتور بیایید.

در پایان

مهم است که رانندگان پیش از سفر، شرایط پوشش خدمات امداد جاده را با شرکت بیمه یا ارائه‌ دهنده خدمات مطالعه کرده و اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند. در این مطلب ما خدمات امداد جاده ‌ای که در کرمان موتور ارائه می ‌شوند را به شما معرفی کرده ‌ایم و پس از توضیح امداد جاده‌ ای چه خدماتی را پوشش می‌ دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به وب سایت رسمی امداد کرمان موتور به نشانی اینترنتی www.kermanmotors.com مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aBDJdFwx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه