شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از جدیدترین روش هایی که می تواند به کسب وکارها در رشد و پیشرفت کمک کند، استفاده از محتوا برای تبلیغات کسب وکارشان است. بازاریابی تولید محتوا همان چیزی است که تفاوت بین یک کسب وکار پرمخاطب و یک کسب وکار معمولی را ایجاد می کند. هر چه تولید محتوایی که برای کسب وکارتان انجام می دهید، مرتبط تر با موضوع و محصولاتتان باشد، احتمال اینکه مخاطب های جدی و پروپا قرصی هم پیدا کنید، بیشتر می شود. 

بازاریابی تولید محتوا

اما تولید محتوا برای هر کسب وکار منحصر به خودش است. متاسفانه یک نسخه ی یکسان وجود ندارد که بتوان برای همه پیچید و امیدوار بود که کار کند. شما به عنوان یک صاحب کسب وکار لازم است با نکات کلی تولید محتوا آشنا باشید تا بتوانید به صورت درست از آنها استفاده کنید. اما فقط همین کافی نیست. شما باید با به روزترین اخبار و فناوری های صنف خودتان هم آشنا باشید تا بتوانید محتوایی تولید کنید که واقعا برای مخاطب هایتان مفید باشد. 

ترفندهایی که برای تولید محتوا در ادامه معرفی می شوند، به عنوان جدیدترین و کارآمدترین روش ها شناخته می شوند و لازم است که برای هر صنفی با توجه به نیازهای همان صنف به کار گرفته شود تا بهترین نتیجه را از آن بدست آورد.

یکی دیگر از نکاتی که برای تولید محتوا باید مدنظر قرار گیرد، رسانه ای است که دارید برای آن محتوا تولید می کنید. یعنی تولید محتوا برای یک وب سایت با تولید محتوا برای یک شبکه ی اجتماعی فرق دارد. حتی تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مختلف هم با هم فرق می کند. شما نباید همان محتوایی که برای وبلاگ سایت نوشته اید را در اینستاگرام منتشر کنید. دست کم نباید آن را در همان قالب منتشر کنید. لازم است حتما با قالب های محتوایی هر رسانه آشنا باشید و متناسب با آن برای کسب وکارتان محتوا تولید کنید.

اما به یاد داشته باشید که مهم است در تمام رسانه ها حضور داشته باشید. مثلا صرف حضور در شبکه های اجتماعی کافی نیست. حتما به اینکه برای کسب وکارتان سایت بسازید هم فکر کنید. لازم نیست برای ساختن یک وب سایت حتما سراغ طراحان و برنامه نویسان بروید. شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، برای کسب وکارتان سایت بسازید. تنها لازم است از پلتفرم های سایت ساز استفاده کنید. این پلتفرم ها فرآیندهای ساخت سایت را بسیار ساده کرده اند و کار کردن با آنها هم بسیار راحت است. بهترین فروشگاه ساز می تواند دیجی فای باشد که یکی از زیرمجموعه های دیجی کالاست و تاکنون کسب وکارهای زیادی را برای ساختن سایت یاری کرده است. سایتی که با دیجی فای ساخته شود، تمامی امکانات لازم برای یک وب سایت، مانند درگاه پرداخت و روش ارسال و باشگاه مشتریان و حتی خدمات طراحی و دیزاین بنر و از این هم فراتر، جذب بازدیدکننده را به شما می دهد و به کلی بی نیازتان می کند. 

ترفندهای تولید محتوا 

ترفندهای تولید محتوا 

برای اینکه بتوانید بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبان خود تولید کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید که شاید به ظاهر ساده باشند ولی رعایت آنها می تواند تاثیر بزرگی روی کیفیت محتوای تولیدی شما داشته باشد. 

  • برای هر مرحله از مراحل خرید یک مشتری، نیاز به یک نوع محتوای خاص دارید. یعنی چه؟ یعنی برای مخاطبی که کلا برند شما را نمی شناسد، باید محتوایی تولید کنید که او را با برند شما، محصولاتتان و ارزش هایی که به او منتقل می کنید آشنا سازد. این در حالی است که برای مخاطبی که با شما و برندتان آشناست ولی از شما خرید نکرده است، باید نوع دیگری از محتوا را آماده کنید. 
  • برای اینکه بهترین نتیجه را از محتوای خود بگیرید باید نوع محتوا را به درستی انتخاب کنید. اینکه محتوای شما متنی باشد، عکس یا ویدیو باشد کاملا به انتخاب خود شماست. اما موفقیت شما در گرو این است که برای هر رسانه با توجه به نیاز آن بهترین نوع محتوا را انتخاب کنید. 
  • سعی کنید در هر نوع محتوا و در هر رسانه ای که با آن سروکار دارید، خلاقیت را چاشنی کار کنید. نوشتن مقاله ای که در تمام سایت ها پیدا می شود ارزش چندانی نخواهد داشت. یا تولید یک ویدیوی کوتاه و سرسری هم به دیده شدن اینستاگرام شما کمکی نخواهد کرد. اما اگر بتوانید با خلاقیت حرف خود را بزنید، برنده ی بازی خواهید بود.

اینجا یک مثال می زنیم تا فهم قضیه راحت تر شود. فرض کنیم به تازگی راه اندازی مغازه اکسسوری را تمام کرده اید. و الان می خواهید فروش آنلاین را شروع کنید. ابتدا باید عکس ها و ویدیوهای باکیفیت و خوش ساختی از محصولات و جواهرات خود تهیه کنید. شاید استفاده از مدل های خوش نام و پرآوازه بتواند به بهتر دیده شدن شما کمک کند.

راه اندازی مغازه اکسسوری

یا حتی استفاده از چیدمان های خلاقانه یا هنری، همان چیزی باشد که شما را از سایر رقبا متفاوت گرداند. مهم این است که یک روش خلاق پیدا کنید. سپس باید با یک برنامه ریزی مستمر، حضور خود را در شبکه های اجتماعی ادامه دهید. و نهایتا وب سایت خود را بسازید و مقالات متنوعی درباره ی انواع روش های استایل کردن منتشر کنید یا تفاوت های سنگ ها و زیورآلات مختلف را در بلاگ خود بنویسید و به آگاهی مخاطبان خود کمک کنید. منظور از تولید محتوای مفید دقیقا همچین سبکی از تولید محتواست.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4JnQf5M8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
کویین :
9 ماه پیش
دیجی فای علاوه بر یک فروشگاه ساز خیلی خوب پکیج هایی داره که به شدت به رشد کاربران و زیاد شدن افراد در سایت کمک میکنه من استفاده کردم و به شدت راضی بودم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه