شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نایلون حبابدار

10 ماه پیش ( 1402/6/11 )
 

نایلون حبابدار در اصل یکی از زیر شاخه های تولیدات نایلونی است که از مواد پلی اتیلنی ساخته میشود و با مشخصات خاص خود به یکی از پر مصرف ترین محصولات نایلونی در زمینه بسته ی بندی تبدیل شده. در ادامه ی این مطلب به موارد استفاده از نایلون حبابدار ، مزایای استفاده از نایلون حبابدار ، و مراکز فروش این محصول خواهیم پرداخت .

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار چیست ؟

نایلون حبابدار یک ضربه گیر فوق العاده است که استفاده از آن اسیب ضربه را به حداقل میرساند و بعلت وزن کم و قیمت مناسب جایگزین ماسبی برای کارتن ، سلفون و ... است. بالشتک های نرم ضربه گیر حبابدار بهترین عملکرد برای خنثی سازی ضربات و فشار را انجام میدهند از این رو هر چقدر پلاستیک حبابدار یکدست تر (بدون کچلی) باشد و هر چقدر حبابهای آن پر باد تر باشد نتیجه بهتری برای حفظ سلامت کالا خواهیم گرفت.

استفاده از نایلون حبابدار

پلاستیک حبابدار که با نام ضربه گیر حبابدار نیز معرفی میشود بیشتر برای بسته بندی استفاده میشود چه این امر در منزل انجام شود و چه در محیط های صنعتی. در اصل از محافظ حبابدار برای بسته بندی انواع کالا گزینه ی بسار مناسبی است تا در هنگام جابجایی دچار آسیب ، خط و خش ، شکستگی و ... نشوند.

در اصل این محصول ابتدا با اهداف دیگری تولید شده بود و به عنوان کاغذ دیواری برای پوشش دیوار ها استفاده میشد اما رفته رفته ماهیت استفاده از آن تغییر کرد ، هرچند که در حال حاضر نیز برای خلق آثار هنری ، صنعت مد و پوشاک و ... نیز استفاده میشود اما وظیفه ی اصلی این کالا امروزه محافظت از کالا به عنوان ضربه گیر است.

 

نایلون حبابدار و صنعت : همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد از نایلون حبابدار در صنعت نیز استفاده میشود ، برای بسته بندی های بزرگ در جابجایی های بین المللی ، بین شهری و همچنین برای عایق بندی لوله ها و تاسیسات از پلاستیک حبابدار استفاده میشود.

 

پلاستیک حبابدار و کشاورزی : از پلاستیک حبابدار برای عایق بندی گلخانه ها نیز استفاده میشود زیرا این محصول باعث میشود که دمای گلخانه در فصول مختلف متعادل بماند و از آفتاب سوختگی گیاهان در تابستان و سرما زدگی در زمستان جلو گیری میکند.

 

نایلون حبابدار برای اسباب کشی : برای جابجایی و اسباب کشی استفاده از نایلون حبابدار بهترین گزینه است زیرا هم از لوازم با ارزش ما در برابر ضربه محافظت میکند و هم با وزن کمی که دارد هزینه ی حمل رو نقل را بالاتر نمیبرد.

 خرید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از کجا بخریم

بعد از معرفی مزایای استفاده از پلاستیک حبابدار ضربه گیر مهم ترین برای مصرف کنندگان گرامی این است که نایلون حبابدار از کجا بخریم ؟ پاسخ به این سوال در اصل محدود به مکان خرید نمیشود در اصل قیمت و کیفیت نیز در امر خرید بسیار مهم و قابل توجه هستند .

برای خرید محصول با کیفیت و به قیمت تولید کارخانه فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه هستند زیرا در بستر وب قیمت بر اساس قیمت تمام شده ی محصولات تولیدی است و قیمت را فروشندگان نه بلکه تولید کنندگان محصولات مشخص میکنند.علاوه بر آن با چند کلیک میتوان قیمت فروشگاه های مختلف رو بررسی کرد و نیازی به صرف زمان زیاد برای گشتن بازار نیست .پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی نایلون حبابدار خرید از فروشگاه اینترنتی پلاستلون ، دیجی کالا ، ایزی پک ، زود پک ، پک با ما و .... است.

 

قیمت نایلون حبابدار متری

برای انجام هر خریدی قیمت یکی از مهمترین بارزه ها است که خرید نایلون حبابدار نیز از این قانون پیروی میکند برای خرید نایلون حبابدار بهتر است به روش فروش پلاستیک حبابدار کیلویی این کار را انجام دهیم زیرا برخی از مجموعه های سود جو با پایین آوردن کیفیت مواد تولیدی اقدام به فروش محصولاتی با متراژ بالا و وزن کم مینمایند و با این کار در اصل کالای بی کیفیتی به مشتریان تحویل داده و سود بیشتری را برای خود در نظر میگیرند .

قیمت نایلون حبابدار

مرکز فروش نایلون حبابدار در تهران

فروشگاه اینترنتی پلاستلون یکی از مجموعه های تولید نایلون حبابدار مستقر در تهران است که کالای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی به فروش میرساند . همپنین عزیزانی که در شهرستان سکونت دارند میتوانند سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر را به انتخاب خود از شرکت پست و یا باربری تحویل بگیرند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/70KjBhzh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه