شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قطعاً شما که در حال مطالعه این مطلب هستید با مشکل خرابی یا از کار افتادگی باتری ماشین مواجه شده اید و به امداد باتری در مشهد نیاز دارید. این اتفاق ممکن است در هر مکانی رخ بدهد. شاید شما می خواهید به تازگی از خانه خارج شوید و متوجه می شوید که ماشین روشن نمی شود و یا اینکه ممکن است در جاده این اتفاق برای شما رخ بدهد. بنابراین به امداد باتری شبانه روزی نیاز خواهید داشت. باتری بزرگمهر به عنوان امداد باتری در مشهد آماده ارائه خدمات به همه شما هموطنان عزیز است. اجازه دهید در ادامه این مطلب مروری بر خدمات این مرکز داشته باشیم تا هر زمان که به مشکل باتری در خودرو برخورد کردید در صورتی که در مشهد حضور داشتید با خیالی آسوده بتوانید روی کمک مهندسین ما در امداد باتری بزرگمهر حساب کنید.

باتری بزرگمهر، امداد باتری شبانه روزی

بررسی خدمات باتری بزرگمهر

مشهد یکی از شهر های توریستی در ایران شناخته شده است که سالانه مسافرین زیادی به خصوص در تابستان به این شهر سفر می کنند. بنابراین باید در شهر مشهد امداد باتری شبانه روزی وجود داشته باشد تا در صورتی که مسافرین و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه با مشکل در باتری خودرو مواجه شدند بتوانند سریع تر این مشکل را برطرف کرده و به خصوص مسافرین در جاده معطل نشوند. اگر بخواهیم یکی از معتبر ترین امداد باتری ها در مشهد را به شما معرفی کنیم باید به سراغ باتری بزرگمهر برویم. مجموعه خدماتی که این مرکز برای شما در نظر می گیرد عبارتند از:

باتری به باتری خودرو

ممکن است شارژ باتری شما تمام شده و به اصطلاح باتری خوابیده باشد. زمانی که کارشناسان ما از امداد باتری بزرگمهر جهت بررسی وضعیت باتری مراجعه می کنند اگر متوجه شوند که باتری کاملاً سالم بوده ولی شارژ آن تمام شده است، به جای اینکه هزینه زیادی بدهید تا دوباره یک باتری جدید بخرید از طریق باتری به باتری کردن باتری ماشین شما را شارژ می کنند. در این صورت هم هزینه کمتری پرداخت کرده اید و هم باتری اصل بر روی ماشین شما حفظ خواهد شد.

نصب باتری در محل

نصب باتری در محل

اگر بعد از بررسی وضعیت باتری ماشین کارشناسان ما به این نتیجه برسند که باتری سلامت خود را از دست داده و راهی جز استفاده از یک باتری جدید برای خودرو وجود ندارد، تعویض باتری در محل انجام خواهد شد. در واقع امداد باتری شبانه روزی بزرگمهر قبل از اینکه نیرو های خود را به آدرسی که فرد متقاضی جهت بررسی وضعیت ماشین ارائه کرده است اعزام کند کلیه تجهیزات لازم را در اختیار کارشناسان خود قرار می دهد تا در صورتی که به نصب باتری در محل نیاز بود نیازی به صرف وقت و طولانی شدن پروسه تعمیرات نباشد. این موضوع برای مسافران اهمیت بیشتری دارد.

فروش باتری خودرو سبک و سنگین

از دیگر خدمات امداد باتری بزرگمهر باید به فروش انواع باتری مربوط به خودرو های سبک و سنگین اشاره کرد. نکته لازم به ذکر این است که متأسفانه در حال حاضر انواع باتری های چینی بی کیفیت در بازار وجود دارد که اگر شما آن ها را استفاده کنید هم به سلامت قطعات داخلی خودرو آسیب وارد کرده اید و هم طول عمر مفید آن ها کوتاه بوده و هر لحظه احتمال خرابی ماشین وجود دارد. اکنون فرض کنیم که شما راننده ماشین سنگین هستید و این اتفاق در جاده بیابانی و در بدترین حالت ممکن در شب برای شما بروز می کند. پس تا وقتی که از کیفیت باتری مطمئن نشده اید برای خرید اقدام نکنید. باید از برند های معتبر خریدار خرید خود را انجام دهید و به هیچ عنوان فریب قیمت پایین قطعات را نخورید.

در پایان

خوشبختانه در کشور تعداد زیادی امداد باتری شبانه روزی وجود دارد که از مردم در هر لحظه از شبانه روز حمایت کرده و اجازه نمی دهند که خرابی ماشین باعث معطلی آن ها در خیابان به خصوص در جاده های خطرناک شود. باتری بزرگمهر به عنوان یکی از معروف ترین امداد باتری ها در مشهد شناخته شده است که به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان خواهد بود. در صورتی که قصد سفر به این شهر را دارید و یا در مشهد زندگی می کنید شماره تماس 09155793170 را در تلفن همراه خود داشته باشید تا اگر به مشکل برخورد کردید سریعاً نیرو های خود را به محل اعزام کرده و ماشین شما را راه اندازی کنیم. از نظر هزینه ها اطمینان داشته باشید که باتری بزرگمهر طبق نرخ قانونی عمل کرده و باکیفیت ترین باتری ها را برای شما استفاده می کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/d4IgkcSQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه