شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

5 گام مهم برای داشتن یک آرایش تمیز

برای آن که بتوانید آرایشی تمیز داشته و زیبایی چهره شما در تمام طول روز باقی بماند؛ لازم است که نکات و اصولی را رعایت کنید. این اصول اگر چه به ظاهر ساده و ابتدایی به نظر می رسند، اما دنبال کردن آن ها، باعث خواهد شد تا در نهایت آرایش شما شیک و همیشه تمیز به چشم آمده و آراستگی و زیبایی بی نقصی داشته باشید.

در این مطلب با ما همراه شوید تا نگاهی به 5 گام مهم برای داشتن یک آرایش تمیز بیندازیم.

نکات مهم آرایش تمیز و بی نقص

برای آن که آرایش شما تمیز و بدون نقص به نظر برسد، کافی است که چند مرحله را حتما رعایت کنید:

گام اول: پاکسازی و شستشوی عالی پیش از شروع به آرایش

یکی از نخستین اقداماتی که برای داشتن آرایشی تمیز و بی نقص نیاز خواهید داشت، پاکسازی مناسب پوست است. اگر صورت شما هنوز به چربی و آلودگی های محیطی آغشته بوده و اقدام درستی برای پاکسازی آن انجام نداده باشید، به کار بردن بهترین و گران قیمت ترین محصولات آرایش پوستی نیز روی آن، اثری نخواهد داشت.

از این روی باید پیش از هر کاری برای این که آرایش شما تمیز و زیبایی عالی داشته باشد، پوست خود را به خوبی شستشو داده و پاکسازی کنید. این پاکسازی که می گوییم به معنای رفع چربی های اضافی و همین طور حذف آلودگی های روزمره است. از این روی بهتر است که هر روز از یک لایه بردار طبیعی ملایم استفاده کنید تا به خوبی منافذ پوستی شما پاکسازی شده و آماده پذیرش محصولات آرایشی شوند.

گام دوم: استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده

پس از شستشوی موثر پوست، باید حتما از محصولات مرطوب کننده و آبرسان مناسب استفاده کنید. دقت داشته باشید که باید کرم یا ژل آبرسان مناسب نوع پوست شما باشد. به این ترتیب که برای پوست های معمولی، خشک و چرب و حتی مختلط، درست به سراغ محصول فرموله شده متناسب بروید تا اثرگذاری منفی نداشته باشد. در این مرحله به هیچ وجه به دنبال چربی اضافی روی پوست نیستیم. چنین چیزی بدتر باعث خواهد شد تا جلوه محصولات آرایش پوستی خراب شده و در ضمن ماندگاری کمتری نیز داشته باشند.

نکته: دقت داشته باشید که اگر قصد خروج از منزل و محیط سرپوشیده را دارید، حتما از کرم ضدآفتاب مناسب و باکیفیت چون کرم ضدآفتاب لافارر یا دیگر برندهای مشهور و مطمئن استفاده کنید. آسیب دیدن پوست بر اثر تماس با نور خورشید، خود یکی از عواملی است که از داشتن آرایش تمیز و یکدست جلوگیری خواهد کرد.

گام سوم: به کار بردن کانسیلر

یکی از تکنیک های فوق العاده کاربردی برای داشتن آرایشی تمیز و بی نقص، استفاده از کانسیلر است. انواع کانسیلر خارجی و ایرانی هر یک با سازگاری نوعی از پوست، کمک می کنند تا زیرسازی عالی برای پوست خود انجام داده و بهترین آرایش پوستی را داشته باشید. در نظر داشته باشید که به کار بردن صحیح کانسیلر، نه تنها باعث خواهد شد تا آرایش پوستی شما تمیز و بی نقص به نظر برسد، بلکه با استفاده حرفه ای از آن، نقص های چهره خود را نیز رفع کرده و زیبایی بیشتری خواهید داشت. به واقع از کانسیلر، می توان در یک گریم سطحی نیز بهره برده و برخی از مشکلات چهره را به این وسیله پوشاند.

گام چهارم: استفاده از محصولات مناسب آرایشی

در این مرحله، باید با بررسی درست، محصولات متناسب برای آرایش پوست خود انتخاب کنید. قطعا در نظر گرفتن جنس پوست شما و همین طور رنگ پایه، مهم ترین نکاتی هستند که باید لحاظ کنید. به علاوه به هیچ وجه به سراغ برندهای گمنام و بدون کیفیت نباشید. استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، نه تنها باعث خواهد شد تا آرایش فعلی شما کثیف و نامرتب به نظر برسد؛ بلکه در یک گام دیگر به پوست، مژه و به طور کلی سلامتی شما آسیب خواهد زد.

در وب سایت فروشگاه اینترنتی مو تن رو، این فرصت را خواهید داشت تا بهترین برندهای ایرانی و خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی را دنبال کرده و با مطالعه مشخصات محصولات مختلف، برترین محصول آرایشی در هر گروه کالایی را انتخاب کنید. به علاوه فراهم شدن امکان خرید اینترنتی، باعث شده تا نیازی به مراجعه حضوری و اختصاص زمان برای این موضوع را نداشته باشید.

5 گام مهم برای داشتن یک آرایش تمیز

گام پنجم: به کار بردن فیکساتور

در نهایت به خاطر داشته باشید که برای حفظ آرایشی که در مراحل قبلی پیاده سازی کرده اید، یک راه حل مناسب وجود دارد. شما می توانید به راحتی از یک پودر یا اسپری فیکساتور استفاده کرده و آرایش چهره خود را برای ساعت ها ماندگاری ببخشید. این ماندگاری باعث خواهد شد تا هیچ حرکت کرم یا ریزش آرایش چشمی و لب ها را تجربه نکرده و صورت شما کاملا با یک آرایش تمیز و بی نقص همراه بماند.

نکته: برای استفاده از پودر یا اسپری فیکساتور، حتما چشم های خود را بسته نگاه دارید تا پودر یا گرد اسپری، داخل چشم های شما نرفته و مشکلی از این بابت به وجود نیاید. به علاوه دقت داشته باشید که اسپری یا پودر فیسکاتور حتما از برندی مشهور بوده و خود باعث از بین رفتن تمیزی آرایش شما نشود.

خرید بهترین محصولات آرایشی از مو تن رو

شما می توانید بهترین محصولات آرایشی از برندهای ایرانی و خارجی را از وب سایت فروشگاه اینترنتی مو تن رو سفارش داده و به صورت آنلاین خریداری کنید. جمع برندهای مختلف و محصولات گوناگون در این فروشگاه اینترنتی، فرصت آن را فراهم آورده است که به راحتی مقایسه هوشمندانه ای میان کالاهای مختلف آرایشی و بهداشتی داشته و در نهایت بهترین محصولات مطابق با انتظارات و نیاز خود را از میان آن ها سفارش داده و خریداری کنید. شما چه تجربه ای در این خصوص دارید؟ نظرات و تجربیات خود در موارد بالا را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9JvNHFtj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه