شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درآمدزایی از بازی های موبایل

درآمدزایی از بازی های موبایل

در این مقاله از سایت موبایل استقلال می خواهیم به درآمدزایی از بازی های موبایل بپردازیم موضوعی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است حتی تا انتهای مقاله می خواهیم به معرفی بازی هایی که می توانیم از آنها کسب درآمد کنیم بپردازیم.

 

شاید در ابتدا دیدن تیتر درآمدزایی از بازی های موبایل کمی برای شما عجیب باشد و شوخی به نظر برسد! اما امروزه بسیاری از روش های کسب درآمد تغییر کرده است. شاید هنوز هم بسیاری از افراد و خانواده ها بازی کردن را در لیست کارهایی می گذارند که فقط وقت انسان را هدر می دهد و نمی توان از آن پول به دست آورد اما امروزه تمامی این خط فکری ها اشتباه است.

امروزه گوشی موبایل یکی از بخش های جدانشدنی از زندگی افراد است که بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی به روز هستند. برند هایی مانند اپل با گوشی های آیفون ، سامسونگ گوشی های کهکشانی و همچنین برنده شیائومی با گوشی های محبوب خود گوشی موبایل هوشمند را تولید و در اختیار کاربران قرار می دهند.

 

قطعاً شما هم درباره دنیای بلاک چین و کسب درامد از بازی های موبایلی اطلاعاتی دارید و یا شنیده اید! ما در ادامه به شما بازی های رمز ارز محور را که مختص به پلتفرم گوشی موبایل ساخته شده است معرفی خواهیم کرد تا تجربه درآمدزایی از بازی های موبایل را به دست بیاورید.

 

بازی The SandBox

درآمدزایی از بازی های موبایل

اولین بازی که می خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم بازی های ماینکرافت و سندباکس هستند. حتماً شما هم برای یک بار هم شده سری بازی های ماینکرافت را بازی کرده اید. ماین کرافت علت گیم پلی بسیار جذابی که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند و جز محبوب ترین بازی های دنیا شود. بازی The SandBox هم مانند ماین کرافت است جایی که باید با خرید زمین و کار کردن بر روی آیتم های مختلف و فروش آنها به بازیکنان دیگر برای خود یک اشتغال دست و پا کرده و شروع به درآمدزایی کنید. این بازی در مراحل بت های خود قرار دارد و به صورت رسمی انتشار پیدا نکرده است پس بهترین زمان برای اجرای این بازی از الان است. دقیقا زمانی که بسیاری از افراد هنوز با این بازی و سبک درآمدزایی آن آشنایی ندارند و شما می توانید جزو اولین کسانی باشید که یک انقلاب بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کنید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذاب است و با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و متنوع علاوه بر سرگرم کردن شما یک موقعیت عالی برای کسب درآمد است.

 

بازی CryptoKitties

درآمدزایی از بازی های موبایل

یکی از بازی هایی که بسیار مورد علاقه افرادی است که به دنیای فانتزی علاقه مند هستند بازی CryptoKitties میباشد.

 

در نگاه اول گرافیک کارتونی این بازی شاید کمی به نظر شما خوشایند نباشد اما در همین ابتدای کار پا پس نکشید و گرافیک کارتونی آن را نخورید و وارد دنیای فانتزی این بازی شوید. بهتر است قبل از انجام این بازی کمی به مطالعه بازار رمز ارزها بپردازید و به دنیای ارز دیجیتال نگاهی بیندازید. این بازی موبایل توسط Dapper Labs در سال ۲۰۱۷ توسعه پیدا کرده است که میتوانید از طریق خرید و فروش گربه ها و بزرگ کردن آنها به کسب درآمد در این بازی بپردازید. این بازی کاملاً بر اساس تکنولوژی بلاک چین پیشروی کرده است و جز اولین بازی هایی است که به سراغ تکنولوژی بلاکچین رفته است. شما می توانید در این بازی هر گربه را حدود ۱۰ تا ۳۰ دلار بفروشید این تفاوت قیمت بستگی به قابلیت های گربه و نژاد آن دارد.

 

بازی League Of Kingdoms

درآمدزایی از بازی های موبایل

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های استراتژی هستید و می خواهید علاوه بر لذت بردن از بازی کسب درآمد کنید بازی League Of Kingdoms جز بهترین بازی ها برای کسب درآمد است. این بازی پرطرفدار دارای کاربران بسیار زیادی است که درحال درآمدزایی از این بازی موبایل می باشند.

 

مهمترین ویژگی بازی League Of Kingdoms عدم پرداخت ورودی برای شروع این بازی است. گیم پلی یکی از بهترین بازی نقش مهمی در محبوب شدن آن دارد. شما باید یک تکه زمین را انتخاب کنید و امپراتوری خود را در آنجا آغاز کنید و رفته رفته بر قدرت خود بیفزاید و یک امپراتوری قوی را پایه گذاری کنید. آیتم ها و منابعی که در این بازی به دست می آورید را می توانید در بازار سیاه بازی بفروشید و از این راه کسب درآمد کنید و به درآمد زایی بپردازید. چالش های متفاوت و متنوعی را پیش رو دارید تا به هیچ عنوان بازی کسل کننده را پیش رو نداشته باشید.

 

بازی Binemon

 

یکی دیگر از بازی هایی که میتوان از طریق آن به کسب درآمد پرداخت بازی Binemon است. این بازی هم کمی دارای گرافیک متوسط است و دارای کاراکتر و شخصیت های متنوع می باشد. داستان این بازی و گیم پلی آن به این صورت است که شما باید حیوانات خانگی خودتان را کاملاً پرورش دهید و قابلیت های آنها را ارتقا دهید. حیوان هایخانگی به نوعی در این بازی NFT به حساب می آیند که شما می توانید با فروش و ارتقای آنها به دیگر بازیکنان عرض داخل بازی را به دست بیاورید.

البته این بازی تنها برای گوشی های اندروید منتشر شده است و فعلا خبری از این بازی بر روی گوشی های پرچمدار آیفون که دارای سیستم عامل ios می باشند در دسترس نیست. البته کاربران گوشی های اپل نگران نباشند زیرا می توانند بازی Binemon را از طریق مرورگر وب تجربه کنند.

 

بازی Crypto Dragons

 

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از طریق بازی موبایل هستید یکی از بازی های پرطرفدار ای که می توانید آن را انجام دهید ، بازی Crypto Dragons است. این بازی را می توان به عنوان یکی از بهترین بازی های کسب درآمد از طریق موبایل دانست.

 

بازی Crypto Dragonشرs شماره وارد دنیای پر رقابت و چالشی می کند که شما باید رقابت های بسیار سختی را در مقابل دیگر بازیکنان انجام دهید و مهمترین چیز در این بازی داشتن استراتژی است و تنها با استراتژی و فکر کردن است که میتوانید رقیبان خود را شکست دهید. شما در این بازی شاهد ۹۰ گونه هیولاهای افسانه آیا به اصطلاح دراگون ها هستید که این بازی را در دسته بازی های فانتزی موبایل قرار می دهد.

اگر شما هم به دنبال دانلود بازی Crypto Dragons هستید می توانید به صورت کاملاً رایگان آن را از طریق گوگل پلی استور دانلود و تجربه کنید.

 

اگر شما قصد انجام بازی های سنگین مانند کالاف دیوتی موبایل با پابجی را دارید و به دنبال خرید گوشی گیمینگ هستید می توانید از سایت موبایل استقلال اقدام به خرید کنید. خرید اقساط گوشی بدون پیش پرداخت و همچنین خرید بیمه گوشی از دیگر کارهایی است که می توانید از سایت موبایل استقلال انجام دهید و با خرید قسطی گوشی در سریع ترین زمان گوشی های مورد علاقه خود را در دست بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XalKo7gd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ارسلان شفیعی علی عسکرلو :
7 ماه پیش
۱۱ الھی ۱
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه