شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی انواع برند های رنگ چوب

1 سال پیش ( 1401/8/2 )
 

معرفی انواع برند های رنگ چوب

معرفی انواع برند های رنگ چوب

چوب و وسایل چوبی موجود در هر خانه و فضایی به مراقبت ویژه ای نیاز دارند که قابلیت حفظ سلامت خود را داشته باشند. در واقع جهت حفظ سلامت وسایل چوبی در برابر نفوذ رطوبت، پوسیدگی، حشرات خورنده و رنگ رفتگی در برابر آفتاب از روش های متعددی بسیاری استفاده خواهد شد. یکی از متداول ترین روش ها جهت حفاظت از چوب و ایجاد تغییرات مطلوب ظاهری، استفاده از رنگ چوب است.

رنگ کردن چوب از مزایای بسیاری برخوردار است و تمامی این مزایا موجب می شود، که طول عمر مفید چوب بالا رفته و از سلامت کامل برخوردار باشد. البته اعمال رنگ آمیزی چوب دارای مراحل زیر خواهد بود.

  • تمیز کردن سطح
  • سمباده زنی
  • زیر سازی و بتنه کاری
  • اعمال رنگ آمیزی در چند نوبت

امروزه با توجه به افزایش تمایل افراد به استفاده از وسایل چوبی و طبیعی، شرکت های معتبر بسیاری در سرتاسر دنیا به تولید رنگ چوب متفاوت با ویژگی های متنوع روی آورده اند.

در ادامه این مطالب جهت آشنایی بیشتر با بهترین برند های تولید کننده رنگ چوب به معرفی و بررسی برخی از این محصولات پر طرفدار خواهیم پرداخت.

ویژگی های یک رنگ چوب مطلوب

جهت انتخاب مناسب ترین و بهترین رنگ های متناسب با چوب، می بایست برخی از ویژگی های شاخص را در نظر داشته باشید، تا بتوانید به راحتی بهترین نوع رنگ ها را انتخاب نمایید.

در انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ چوب می بایست به چند مورد زیر توجه کافی داشته باشید.

  • طبیعی بودن رنگ
  • عدم بد بو بودن رنگ
  • دارا بودن اثرات مثبت در دراز مدت و دوام بسیار بالا
  • تولید شده بر پایه آب
  • دارای قدرت پوشش دهی فوق العاده
  • موجود در رنگ های متنوع

معرفی انواع برند های رنگ چوب

معرفی برند (general finishes)

این برند تولید کننده معدود رنگ هایی است که رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کرده است. رنگ چوب های تولید شده توسط این برند، دارای دوام بسیار بالایی بوده و سطح چوب را در برابر نفوذ عوامل بیرونی مقاوم تر خواهد کرد. از دیگر مزایایی باعث افزایش محبوبیت این چوب ها شده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم نیاز به اعمال تست
  • دارای قدرت پوشانندگی بالا
  • دارای اثری یکسان بر روی چوب ها نو و استفاده شده
  • حفظ طبیعی بودن رنگ چوب
  • خشک شدن رنگ در کوتاه ترین زمان ممکن
  • براق کردن سطح چوب
  • دارای تاثیر بهتر جهت نوسازی محصولات دست دوم

درباره برند (varathane)

یکی دیگر از برند های محبوب تولید کننده انواع رنگ های چوب موجود، برند (varathane) می باشد. به طور معمول محصولات این برند از سایر محصولات موجود، از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است.

همچنین دارای ماندگاری فوق العاده ای بوده و از جلوه بسیار طبیعی نیز برخوردار خواهد بود. با این حال این رنگ معرفی شده از نوع رنگ های بسیار تیره چوبی محسوب می شود.

معرفی رنگ چوب (Rustins)

این رنگ مناسب تمامی اجسام چوبی خواهد بود که نیازمند به رنگ های ملایم هستند. از مزایا اصلی این برند تنوع آن در تولید انواع رنگ های مختلف خواهد شد.

همچنین علاوه بر ماندگاری بالایی که دارد در کمترین زمان ممکن خشک و قابل استفاده می شود. از سایر ویژگی های این محصول می توان به جلوه براق و ظاهر درخشان آن پس دو بار رنگ زدن اشاره کرد. البته این برند بسته به کیفیتی که دارد دارای هزینه متغیری نیز خواهد بود.

درباره رنگ چوب ( cuprinol)

یکی از مقاوم ترین رنگ ها در برابر تابش مستقیم نور خوشید و اشعه های مضر آن، رنگ چوب (cuprinol) خواهد بود. استحکام و مقاوت بالا این محصول موجب شده است که گزینه بسیار مناسبی برای رنگ آمیزی سطوح چوبی موجود در فضا باز باشد.

این محصول دارای یک روکش بسیار مات و زیبا است که به همراه رنگ بر روی سطح چوب قرار می گیرد و باعث به چشم آمدن دانه های طبیعی موجود بر روی سطح آن خواهد شد.

بررسی برند (Rust oleum)

این رنگ چوب از معروف ترین و محبوبت ترین برند های موجود در سطح بازار می باشد. رنگ چوب های برند معرفی شده از معدود محصولاتی هستند که دارای آستر خواهند بود.

طراحی و نحوه تولید این نوع رنگ ها به گونه ای است که رنگ و آستر در یک رنج قیمت از هم قرار خواهند گرفت و به همین علت نیاز به صرف زمان زیادی برای خشک شدن نخواهد بود. تنها عیب این نوع از رنگ های مخصوص چوب احتیاج به زمان زیاد برای خشک شدن آن محسوب می شود.

معرفی انواع برند های رنگ چوب

معرفی رنگ چوب رمرس

بی شک یکی از محبوب ترین برنده های تولید کننده رنگ چوب، رمرس آلمان است. این محصول دارای قابلیت های بسیاری است که آن را به عنوان بهترین رنگ های چوب موجود در بازار معرفی کرده است.

رنگ رمرس دارای ماندگاری و دوام بسیار بالایی است که به همراه مقاومت و استحکام فوق العاده آن در برابر نفوذ مایعات و رطوبت و تابش اشعه های مضر خورشیدی شناخته می شود.

از دیگر مزایا این رنگ ها می توان به مقاومت آن در برابر سایش و خراشیدگی اشاره کرد. همچنین قابل ذکر است که این رنگ محبوب و مرغوب تنها مورد استفاده چوب های ترمو قرار می گیرد. رنگ های رمرس از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه خواهند شد.

بهترین مرکز فروش رنگ چوب

در نتیجه تمامی موارد و محصولات ذکر شده در مطالب فوق، می توان گفت رنگ چوب از جمله وسایل محافظتی ضروری برای افزایش سلامت چوب است. بنابراین ازدیاد و تنوع در تولید آن دور از انتظار نخواهد بود.

با توجه به حساسیت کاری رنگ چوب ها و تنوع بسیار بالا آن ها، جهت تهیه بهترین نوع آن ها بهتر است به شرکت های مرتبط و فروشندگان معتبر مراجعه فرمایید.

شرکت آواچوب یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه فروش رنگ چوب، رنگ چوب پلاست،انواع روغن های گیاهی چوب و .. میباشد.همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول مورد نظر به سایت فروشگاهی آوا چوب مراجعه کرده و در جهت کسب اطلاعات لازم با کارشناسان فروش این سایت با شماره 34639-021 تماس حاصل فرمایید همچنین از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9GwtM9Ky
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه