شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کمپرسور اسکرو از انوع کمپرسور های صنعتی می باشد که در صنایع مختلف می توان کاربرد زیادی را از آن مشاهده کرد. این نوع کمپرسور ها به این شکل عمل می کنند که با حرکت دورانی دو رزوه نر و ماده در جهت مخالف هم ، موجب افزایش فشار می شود . کمپرسور ها دارای انواع مختلفی می باشند که کمپرسور اسکرو یکی از انواع پر کاربرد بخصوص در صنایع بزرگ است. این دستگاه دارای قطعات کمتری نسبت به سایر دستگاه های کمپرسور می باشد. با استفاده از دستگاه های کمپرسور می توان فشار سیالات را بالا برد.

برای خرید کمپرسور اسکرو با مراجعه به سایت مکانیکا می توانید انواع کمپرسور مورد نیازتان را به راحتی فراهم کنید. این مجموعه انواع کمپرسور اسکرو با کیفیت و با عملکرد قدرتمند را ارائه می نماید و صاحبین کسب و کار می توانند این دستگاه را از طریق مجموعه مکانیکا به راحتی خریداری نمایند.

کمپرسور اسکرو و عوامل موثر بر قیمت آن

کمپرسور اسکرو چیست؟

کمپرسور اسکرو از انواع کمپرسور ها می باشد که دارای مکانیزم فشرده سازی متفاوت با سایر کمپرسور ها می باشد. کمپرسور اسکرو از مناسب ترین دستگاه ها در صنایع مختلف می باشد. در این دستگاه عملیات فشرده سازی سیالات با استفاده از دو روتور مارپیچی انجام می گیرد. بنابراین هوا و گاز ها پس از وارد شدن به دستگاه متراکم شده و فشار آن ها بالا می رود. این دستگاه می تواند به صورت مستمر فشرده سازی هوا را انجام دهد.

عملکرد کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو دستگاهی است که برای متراکم نمودن سیالات به کار می رود و موجب افزایش فشار سیالات می گردد. با استفاده از کمپرسور اسکرو می توان حجم انواع سیالات قابل متراکم مانند بخار ها، گاز ها و هوا را کاهش داد. کمپرسور اسکرو را کمپرسور باد نیز می نامند. از این دستگاه برای ظرفیت های بالا استفاده می شود. این دستگاه دارای دو روتور نر و ماده است که این روتور ها در درون یکدیگر دوران می کنند و موجب فشرده سازی گاز ها می گردند. زمانی که روتور ها می چرخند، حجم در شیار های آن کم شده و فشرده شدن مبرد صورت می گیرد.

خرید کمپرسور اسکرو با قیمت ارزان

کمپرسور اسکرو با قیمت های مختلفی عرضه می شود و قیمت کمپرسور اسکرو به عواملی همچون برند، کیفیت، نوع، ظرفیت و... وابسته است. مجموعه مکانیکا یکی از مراکز معتبر در زمینه ی فروش دستگاه های کمپرسور می باشد. دستگاه های ارائه شده توسط فروشگاه مکانیکا دارای کیفیت بالایی هستند و با قیمت مناسب ارائه می شوند. پیش از خرید کمپرسور اسکرو نیاز است اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید تا بتوانید نوع مناسب این دستگاه را تهیه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در این شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود.

اجزای کمپرسور اسکرو

  • روتور ها

در کمپرسور اسکرو دو روتور نر و ماده وجود دارد. معمولا روتور ماده بزرگتر از روتور نر است و با چرخش روتور نر ، می چرخد.

  • شیر مکش

شیر مکش شیری است که با استفاده از آن گاز ورودی کنترل می شود. شیر مکش به صورت پنوماتیک و یا الکتریکی می باشد.

  • موتور

 موتور الکتریکی یکی از اجزای مهم در هر کمپرسور می باشد که با توجه به نوع طراحی آن در نظر گرفته شده است. موتور های کمپرسور اسکرو در انواع مختلف هستند که شامل قدرت های مختلف و برند های مختلفی می شوند.

  • سکشن روغن

سکشن از اجزای دیگر کمپرسور اسکرو است که شامل مخزن روغن، فیلتر روغن و جدا کننده روغن می شود.

خرید کمپرسور اسکرو

برای خرید کمپرسور اسکرو باید با توجه به مصارفی که دارید ، نوع آن را انتخاب کنید. کمپرسور اسکرو به جهت راندمان بالایی که دارد و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در آن ها برای ساخت دستگاه های تهویه هوای مطبوع نیز به کار می رود. از این دستگاه ها برای صنایع پزشکی ، ساخت لوازم خانگی و دیگر صنایع بهره برده می شود. به منظور خرید کمپرسور اسکرو به سایت فروشگاه مکانیکا مراجعه کنید و خرید کمپرسور اسکرو را با بهترین قیمت انجام دهید.

کمپرسور اسکرو و عوامل موثر بر قیمت آن

مزایا و معایب کمپرسور اسکرو

  • کمپرسور اسکرو دارای راندمان بالاتری در مقایسه با کمپرسورهای اسکرال و رفت و برگشتی می باشند.
  • ظرفیتی که کمپرسور اسکرو دارند ، از حدود ۳۰ تن تبرید به بالا است و این دستگاه ها برای کمتر از این ظرفیت به تولید نمی رسند.
  • کمپرسور اسکرو دارای ابعاد کوچک تری در مقایسه با کمپرسورهای رفت و برگشتی می باشند اما ظرفیت بالایی دارند.
  • قیمت کمپرسور اسکرو نسبت به سایر کمپرسور ها بالاتر است.
  • در این نوع کمپرسور قطعات متحرک کم تری وجود دارد و موجب لرزش کمتر شده و باعث افزایش عمر دستگاه می شود.
  • نشت مبرد در کمپرسور اسکرو وجود ندارد.
  • کنترل ظرفیت پیوسته در کمپرسور اسکرو نوع خطی وجود دارد و در نتیجه مصرف انرژی کاهش پیدا خواهد کرد.
  • این کمپرسورها قابل تعمیر هستند و برای تعمیر و نگهداری باید از یک متخصص کمک گرفت.

خرید کمپرسور اسکرو به صورت اینترنتی

خرید کمپرسور اسکرو به صورت اینترنتی از طریق سایت مکانیکا انجام می گیرد. مرکز مکانیا یکی از مراکز توزیع کمپرسور اسکرو در کشورمان است که انواع دستگاه های کمپرسور را با قیمت بسیار عالی ارائه می نماید. برای خرید کمپرسور اسکرو می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. برای خرید کمپرسور اسکرو به صورت اینترنتی حتما باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا دستگاه کمپرسور را در نوع اصل و با کیفیت را تهیه نمایید. فروشگاه مکانیکا سال ها در زمینه ی فروش دستگاه های کمپرسور فعالیت داشته و از معتبرترین و بهترین شرکت ها در این حوزه می باشد. در صورتی که به منظور خرید کمپرسور اسکرو نیاز به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری دارید، به سایت مکانیکا مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما در فروشگاه مکانیکا تماس بگیرید تا بتوانید بهترین نوع دستگاه کمپرسور اسکرو را تهیه کنید.

ویژگی های کمپرسور اسکرو

  • یکی از ویژگی های بسیار خوب کمپرسور اسکرو عدم وجود نوسان این دستگاه در حداکثر فشار کاری است.
  • در کمپرسور اسکرو ها قطعات درگیر و تحت اصطکاک در مقایسه با کمپرسور پیستونی بسیار کم تر است بنابراین نیاز به نگهداری و تعمیرات این دستگاه بسیار کمتر می باشد.
  • ظرفیت هوادهی به جهت جریان یکنواخت از راندمان بالایی در کمپرسور اسکرو برخوردار می باشد.
  • کمپرسور اسکرو نسبت به سایر کمپرسور ها کم حجم تر است.
  • کمپرسور اسکرو دارای فوندانسیون بسیار ساده ای می باشد زیرا نیرو های متعادل وجود دارد.
  • کمپرسور اسکرو لرزش بسیار کمی دارد.
  • به دلیل پیوسته بودن فشرده سازی هوا توسط دستگاه کمپرسور اسکرو پدیده surg یا برگشت هوا به هواساز انجام نخواهد گرفت.
  • به جهت اینکه آب بند های محفظه تراکم بسیار کم است، نشتی در حد صفر است.
  • با وجه به ظرفیت کمپرسور اسکرو ، مصرف انرژی در آن بسیار کم است.
  • در الکتروموتور دستگاه کمپرسور اسکرو توسط inverter ، قطع و وصل آرام جریان برق انجام می گیرد.
  • این دستگاه می تواند با حداکثر ظرفیت و برای مدت طولانی کار کند.
  • نصب و راه اندازی دستگاه کمپرسور اسکرو در زمان کوتاهی انجام می گیرد.

کمپرسور اسکرو و عوامل موثر بر قیمت آن

مرکز مکانیکا از ارائه دهندگان کمپرسور اسکرو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد ، برای خرید کمپرسور اسکرو با مراجعه به سایت مرکز مکانیکا می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت ، این دستگاه را با اطمینان کامل تهیه نمایید.

https://mekaniikka.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1p3zeteo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه