پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گروه ها و شرکت های صنعتی بزرگی وجود دارند؛ که در جهت تولید و پخش سینی کابل در لاله زار تهران فعالیت می کنند. این گروه ها با تجربه فراوان خود در امر تولید سینی کابل همیشه در تلاش هستند تا با تولید سینی کابل باکیفیت و بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته، قدمی کوچک در جهت آبادانی، صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی میهن عزیزمان ارائه کنند، گروه صنعتی کرمان نیرو با بیش از 6 سال تجربه آماده همکاری در جهت تولید و پخش سینی کابل در لاله زار تهران با هموطنان عزیز است. مناسب ترین قیمت سینی کابل در این مجموعه، این مجموعه به یاری خدای متعال امید دارد که بتواند خدمت کوچکی در جهت آبادانی و صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به میهن عزیزمان ارائه کند تا هر چه بیشتر به خودکفایی و استقلال در ساخت و بی نیازی از بیگانه قدمی کوچک بردارد.

ساخت انواع سینی کابل گرم گالوانیزه با قیمت مناسب در تولیدی گروه صنعتی کرمان نیرو طبق سفارش مشتری به تعداد انبوه با جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در کمترین زمان ممکن ارسال به سراسر ایران

 

تولید کننده سینی کابل در لاله زار تهران

سینی کابل

سینی کابل یک نوع از مصالح ساختمانی است که برای حمل و نقل ایمن سیم ها، کابل ها و مجراها در سراسر ساختمان استفاده می شود. به جای اینکه کابل ها بدون محافظت از دیوارها و فضای سقف عبور کنند، سینی های کابل به نصاب ها این امکان را می دهند که این کابل ها را به صورت کنترل شده هدایت کنند. این سینی ها می توانند کابل های برق، مخابرات یا کابل های امنیتی را به همراه هر نوع کابل برق دیگری که در داخل ساختمان مورد نیاز است حمل کنند. بسیاری از ساختمانها اعم از تجاری و مسکونی و ... نیاز به استفاده از سینی کابل در کاربردهای مختلف دارند، اگرچه الزامات خاص بکارگیری سینی کابل ممکن است متفاوت باشد.

متریال اصلی سینی کابل از چیست؟

بسته به کاربرد، سینی های کابل را می توان از فولاد، آلومینیوم یا پلاستیک تقویت شده یا فایبرگلاسFRPساخت. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام متریال استفاده شود تا حد زیادی به الزامات ساختمان بستگی دارد، اگرچه بودجه نیز می تواند در این تصمیم نقش داشته باشد. شایان ذکر است حجم کل یا بار الکتریکی که هر سینی می تواند حمل کند توسط سازنده تعیین می شود تا ایمنی کاملی از سینی کابل را در محیط بکارگیری آن تضمین کند.

خالی از لطف نیست که در این میان از روکش سینی کابل به نام گالوانیزه صحبت شود.

سینی کابل گالوانیزه

 از آنجایی که سینی کابل ها در شرایط مکانی و آب و هوایی مختلفی ممکن است مورد استفاده قرار گیرند. از این رو به روش گالوانیزه آن را روکش کرده تا مقاومت و دوام بهتری در محیط های خاص داشته باشد.

گالوانیزه به دو روش گرم و سرد به عنوان روکش سینی کابل عمل می کند.

  1. سینی کابل گالوانیزه گرم

این سینی کابل ها به دلیل فرآیند خاصی که جهت روکش گالوانیزه بر رویشان ایجاد می گردد دارای ضخامتی بالغ بر 60 الی 70 میکرون هستند که همین امر موجب می شود تا دربرابر رطوبت و دمای بالا دوام و مقاومت بسیاری از خود نشان داده و دچار زنگ زدگی و خوردگی نشوند.

  1. سینی کابل گالوانیزه سرد

سینی کابل گالوانیزه سرد برخلاف سینی کابل گالوانیزه گرم از ضخامت کمتری برخوردار بوده که این ویژگی سبب شده تا در مکان ها و کارگاه هایی با شرایط دمایی و طوبتی بالا مورد استفاده قرار نگیرد.

براساس متریال سینی کابل که در مطالب فوق گفته شد؛ می توان سینی کابل را به انواع زیر بخش بندی کرد.

  • نردبان کابل
  • ساده یا داکت
  • کانالی
  • توری

کرمان نیرو تولید کننده انواع لوله فولادی برق گالوانیزه در اندازه و ضخامت و مدل های مختلف ماننده لوله فولادی برق مشکی (لوله فولادی سیاه) لوله فولادی استاندارد در تهران،بهترین کیفیت را از کرمان نیرو بخواهید .

مشاهده محصولات کرمان نیرو: لوله فولادی برق

نردبان کابل

 سیستم نردبان کابل عایقی برای پشتیبانی و هدایت کابل های برق است که در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. و به دلیل روکش گالوانیزه ای که دارد در برابر اشعه ماوراء بنفش و خارج از ساختمان بسیار مقاوم است.

به طور کلی نردبان کابل به دلیل ساختار نردبانی خود، تهویه بیشتر سیم و کابل ها را برعده داشته و البته نگهداری کمتری را فراهم می کند. زیرا فاقد صفحه فلزی در کف خود است.

نردبان کابل دارای فواصل2 و 3 متری بین هر بخش خود است. به دلیل کناره ها و میله های متقاطع سوراخ شده نیز، دارای نصبی آسان است.

 

تولید کننده سینی کابل در لاله زار تهران

قیمت سینی کابل

 

قیمت ساخت سینی کابل گرم با توجه به وضعیت دلار و بازار ممکن است تغییر شدید داشته باشد اما در کارگاه گروه صنعتی کرمان نیرو سعی شده است تا تولیدات، از جمله سینی کابل گرم گالوانیزه را با کمترین سود و تغییر قیمت با توجه به نوسانات ارز ارائه دهد. از این رو جهت دریافت لیست قیمت روز انواع سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد، نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری خواهد بود.

قیمت سینی کابل پس از مراحل تولید ارزیابی شده و با بررسی های وزنی و با توجه به متریال اصلی تعیین می گردد.

تولید و پخش سینی کابل در تهران توسط گروه های صنعتی مختلفی صورت می پذیرد که همگی در تلاش هستند تا سینی کابل باکیفیت و مرغوبیت بالا به بازار عرضه کنند. سینی کابل برای مسیریابی و سازماندهی کابل ها، هم در کف و هم در سقف طراحی شده اند. این ویژگی به نصابان، انعطاف کاملی برای قرار دادن مهره ها و پیچ ها، فلنج ها و تمام عناصر کمکی در هنگام مونتاژ سازه الکتریکی می دهد. سینی کابل گالوانیزه به دلیل پوشش گالوانیزه ای که دارد از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است. از این رو قیمت سینی کابل در هنگام فروش متغیر خواهد بود.

گروه صنعتی کرمان نیرو با بیش از 6 سال تجربه در تولید انواع سینی کابل، لوله های فولادی، قوطی کلید و جعبه تقسیم آماده همکاری با هموطنان عزیز می باشد. این گروه صنعتی خواهان رضایتمندی مشتریان، توسعه و آبادانی ایران عزیز است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PNAZs4u4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه