پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی و بررسی فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه خوب چری در تهران

این شرکت در ماه ژانویه سال 1997 تاسیس شد و امروزه پس از اصلاحات اقتصادی چین، با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین نوآوری در محصولات، یکی از برند های پیشگام خودروسازی چین محسوب می شود.

طبق اطلاعات سایت مدیران خودرو (نمایندگی رسمی محصولات چری در ایران) این شرکت در نیمه اول سال 2014 موفق به تولید و همچنین فروش چهار و نیم میلیون خودرو شد که از این بین حدود یک میلیون از آن مربوط به صادرات به خارج از خاک چین بود. کارخانه های چری در سه شهر Wuhu، Dalian و Ordos واقع شده اند که می توانند سالانه حدود 900 هزار خودرو تولید کنند. 

با توجه به نوپا بودن این برند، اصلاح کیفیت محصولات با هدف تولید محصولات باکیفیت، امن، کم مصرف و حافظ محیط زیست یکی از کار های ضروری تلقی می شد و چری کم کم با اقدامات انجام شده همچون بکارگیری سیستم مدیریتی تضمین کیفیت و اخذ مدارک بین المللی کیفیت مانند ISO9001 و Rheinland ISO/TS16949 خود را هرچه بیشتر به سطح کلاس جهانی رسانده است. از دیگر افتخارات چری نیز می توان به ثبت نزدیک به 9000 اختراع در سال 2013 اشاره کرد که در این مورد در رتبه اول در میان رقبای هموطن خود قرار می گیرد.

طراحی خودرو های چری همگی بر عهده تیم طراحی شرکت بوده و چهار بخش تناسب، برندسازی، زیبایی و کیفیت را پوشش می دهد. به طور کلی این طراحی بیانگر درک درستی از خواسته و انتظارات مشتریان، زمینه فرهنگی و روند بازار است.

کلیه این وظایف بر عهده تیم طراحی و با مدیریت آقایان James Hopes و Hakan Saracoglu (طراحان سابق جنرال موتورز و پورشه) می باشد.

ورود محصولات چری به ایران

ورود و در عین حال مونتاژ محصولات خودرویی چری از سال 2006 در شرکت مدیران خودرو آغاز شد. مدل های ام‌ وی ‌ام ۱۱۰، ام ‌وی ‌ام ۵۵۰، ۵۳۰ و نمونه های دیگر از جمله محصولات این شرکت بود که در نمایندگی چری عرضه شد.

از دیگر مدل های چری در ایران می توان به مدل های آریزو 5، آریزو 5T، آریزو 6، تیگو 5، تیگو 7 اشاره کرد.

در سال های بعد با توجه به استقبال مردم ایران از چری، نمایندگی های مدیران خودرو برنامه های متفاوتی برای خرید محصولات را با توجه به میزان بودجه هر شخص مهیا کرده اند و از این نظر، مدیران خودرو یکی از بهترین ها در این حوزه محسوب می شود.

معرفی و بررسی فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه خوب چری در تهران

 

معیار های داشتن یک تعمیرگاه خوب چری

پس از معرفی مختصر و کوتاه از برند چری و همچنین حضور آن در ایران حال به بررسی فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه خوب چری می پردازیم.

انتخاب یک تعمیرگاه می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت رانندگی صاحبان خودرو داشته باشد، عده ایی بر این باورند که حتما خدمات خودرو ها باید در نمایندگی های رسمی انجام شود و عده ایی به تعمیرگاه های مستقل مراجعه می کنند. تمامی خودرو های عرضه شده چری در ایران از گارانتی برخوردارند و پس از اتمام این گارانتی صاحبان خودرو می توانند با اختیار خود به تعمیرگاه های دیگر مراجعه کنند. وجود یک تعمیرگاه صرفا باعث بهتر بودن آن نسبت به نمایندگی و یا بلعکس نمی شود و شرایط هر خودرو با خودرو دیگر کاملا متفاوت است.

پرسنل آموزش دیده و با تجربه

یکی از مهمترین این فاکتور ها داشتن تعمیرکاران آموزش دیده و همچنین با تجربه است. برای مثال تعمیرکاران بتوانند قطعه معیوب مورد نظر را بدون تعویض و صرفا با انجام خدمات، تعمیر کنند که خود این امر باعث کاهش هزینه برای صاحب خودرو می شود.

تنوع خدمات ارائه شده

بیشتر تعمیرگاه های معرفی شده در سایت دنده معکوس خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه می کنند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس انواع ماشین های چری
  • تعمیرات سیستم تعلیق خودرو
  • رفع ایراد های الکترونیکی
  • عیب یابی با دستگاه های تخصصی
  • رفع ایراد های جزئی 
  • صافکاری و نقاشی

مورد اطمینان بودن تعمیرگاه

پس از مشخص شدن مشکل و ایراد، تعمیرگاه موظف است کلیه خدمات قابل ارائه را پیش از انجام به اطلاع صاحب خودرو برساند و او را از احتمال های موجود مطلع کند. با توجه به حساس بودن پروسه تعمیرات لازم است تعمیرگاه به صورت پیش فرض از قطعات و لوازم اورجینال و مورد تایید شرکت خودرو سازی استفاده کند و در صورت توافق با صاحب خودرو اقدام به تعویض کیفیت محصولات کند.

خدمات به قیمت در زمان مناسب

حتما قبل از مراجعه به یک تعمیرگاه جدید، با توجه به کار خود و همچنین اطلاع از مشکل بوجود آمده از دیگر تعمیرگاه ها نیز درباره میزان قیمت و مدت زمان برای انجام خدمات استعلام کنید که متوجه ضرر نشوید.

معرفی و بررسی فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه خوب چری در تهران

اگر در جستجوی یک تعمیرگاه چری در تهران هستید و یا در بین انتخاب های خود شک دارید می توانید از طریق صفحه بهترین تعمیرگاه های چری در تهران، تعمیرگاه مورد نظر را انتخاب و یا با مشاهده نظرات بقیه مشکل خودرو خود را حل کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VzRxshjv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه