دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ساختار صنعت گردشگری، یک ساختار کاملا دانش‌محور است که اطلاعات در آن نقش کلیدی ایفا می‌کند. اگرچه هر سه بخش تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات، واسطه‌ها و مصرف‌کنندگان به اطلاعات نیاز شدیدی دارند، اما با این وجود بخش مصرف‌کننده نسبت به دیگر قسمت‌ها نیاز بیشتری به اطلاعات و دانش در مورد محصول یا سرویس ارائه شده توسط تولیدکنندگان یا جاذبه‌های مقاصد مختلف دارد. این اطلاعات از راه‌های گوناگونی می‌تواند به دست مصرف‌کننده برسد. راه‌هایی مانند تبلیغات کلامی، دوستان و آشنایان، گروه‌های مرجع، بیلبوردها، روزنامه‌ها و... اما یکی از روش‌های بسیار مهم در تبلیغات، ارائه تبلیغات از طریق ویدیوهای آنلاین است. تبلیغات از طریق ویدیوهای آنلاین، مانند مشاهده ویدیوهای آنلاین سفر و گردشگری، در حال یک جهش بزرگ است.

online videos1
براساس پیش‌بینی‌های Business Insider در سال 2015 بازده و سود تبلیغات‌های ویدیویی رشدی حدود 5/19 درصد خواهد داشت. این میزان رشد از همه انواع دیگر تبلیغات به جز تبلیغات موبایلی سریع‌تر است. براساس گزارش‌ها، طی یک سال گذشته، مشاهده تبلیغات ویدیویی رشد 100درصدی را تجربه کرد. در دسامبر 2013 تعداد مشاهده‌ها، 35 میلیارد گزارش شده بود. ویدیوهای آنلاین بیشتر روی دستگاه‌های همراه مانند موبایل و تبلت مشاهده می‌شوند و تلویزیون‌های متصل به اینترنت یا کامپیوترهای خانگی تنها دو درصد از مشاهده ویدئو را به خود اختصاص داده‌اند. یکی از مشکلاتی که این نوع از تبلیغات با آن سر و کار دارد، گرانی سرویس‌ها در این حوزه است. تبلیغات ویدیویی حتی با وجود کاهش قیمت‌ها، هنوز از دیگر قالب‌های تبلیغات دیجیتال گران‌تر است. با این وجود، بازاریابان به‌دلیل بازگشت سرمایه زیاد به‌طور فزاینده‌ای روی این قالب از تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کنند. به هر حال این موضوع واضح است که تبلیغات ویدیویی بسیار جذاب‌تر از تبلیغات متنی هستند؛ حتی تبلیغات متنی گوگل! از این رو بیش از نیمی از گردشگران، ویدیوهای آنلاین سفر را مشاهده می‌کنند. نخستین دلیل این مشاهده ایجاد انگیزه و انتخاب مقصد سفر است. حدود 62 درصد از ویدیوهای سفری که بازدید شده‌اند، توسط برندهای گردشگری تولید شده بودند، البته مسافران، انواع دیگر ویدیوهای آنلاین مانند فیلم‌ها، موسیقی، اخبار، غذا و آب و هوا را نیز مشاهده می‌کنند. به این دلیل که برندهای گردشگری باید به معرفی خدمات دیگر نیز التزام داشته باشند و خود را محدود به ویدیوهای سفر نکنند. با توجه به سطور فوق، اهمیت ویژه ویدیوهای آنلاین به خوبی قابل درک است و ایجاب می‌کند که دست‌اندرکاران سفر در کشورمان و مدیران مقاصد گردشگری به این نوع از تبلیغات توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند. 

برچسب ها : گزارش بازار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tWpyTUdc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه