دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش و تاثیرگذاری، هر دو از این تصور اشتباه که موفقیت یک محصول نیازمند حمایت شدید یا هوشمندانه آن محصول یا ایده در بازار است، رنج می‌برند. این سوءتفاهم به رفتارهای نامناسبی منجر می‌شود. به‌ عنوان مثال، مردم می‌توانند گریزان و پرخاشگر شوند یا احساس کنند که چیزی به آنها تحمیل می‌شود و در عین ‌حال می‌توانند بسیار پرحرف و دلپسند باشند. فروش و تاثیرگذاری بسته به در پیش گرفتن رفتار صحیح است. به واسطه تعدیل حضور همیشگی و گسترده و جایگزین کردن آن با حضوری متعادل و کافی توام با ارائه یک محصول فوق‌العاده به بازار، مسیر طولانی موفقیت در کسب اعتماد و وفاداری مشتریان پیموده خواهد شد.

harley davidson3

ایده
هارلی دیویدسون به واسطه کسب اعتماد و وفاداری مشتریان به‌عنوان یکی از دارایی‌های ارزشمندش توانست از بحرانی که در گذشته برای این شرکت ایجاد شده بود، به سلامت عبور کند. این شرکت به‌ عنوان بهترین سازنده موتورسیکلت در ایالات‌متحده در دهه 80 و با ورود محصولات ژاپنی که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بودند، افت شدیدی را در فروش محصولاتش تجربه کرد. پس از استفاده از تکنیک‌های دکتر ادوارد دمینگ در جهت افزایش کیفیت محصولات چالش بعدی هارلی دیویدسون بازگرداندن سهمش از بازار و حفظ آن بود (هم‌اکنون نرخ وفاداری مشتریان هارلی دیویدسون 90‌درصد برآورد می‌شود).

آگاهی از نیاز مشتریان و توجه به توقعات آنها به هارلی دیویدسون برای برقراری رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد متقابل با مشتریانش کمک شایانی کرد. مدیران این شرکت دائما در مسابقات یعنی جایی که مدل‌های جدید هارلی دیویدسون به نمایش گذارده می‌شوند حضور داشته و با مشتریانشان در ارتباط هستند. تبلیغات نیز در این میان در بهبود تصویر این برند و ارتقای حس همبستگی مشتریان نقشی بسزا دارد. باشگاه مالکان هارلی دیویدسون یک باشگاه با قابلیت عضوگیری است که فرآیند وابستگی و وفاداری مشتریان را تثبیت می‌کند. درحال‌حاضر دو سوم از اعضای این باشگاه عضویت‌شان را تمدید می‌کنند.

هارلی دیویدسون اهمیت خاصی برای مشتریانش قائل است و همواره می‌خواهد مطمئن شود که آنها آنچه را که موردنظرشان است، دریافت کنند. نتیجه این سیاست آن است که مشتریان به هارلی دیویدسون اعتماد می‌کنند. از این اعتماد همواره برای مستحکم کردن رابطه با مشتریان و همچنین کسب سود بیشتر به خوبی استفاده شده است. ریچ تیرلینک، مدیر سابق هارلی اظهار می‌دارد: شاید مهم‌ترین گام ایجاد باشگاه مالکان هارلی دیویدسون بوده است. خرده‌فروشان مجددا اعتمادشان را نسبت به هارلی دیویدسون به‌عنوان یک شریک قابل اتکا به دست آوردند. استفاده از نظرات و پیشنهادهای کسانی که به نوعی با هارلی همراهی می‌کنند، بدون شک در موفقیت ما بسیار تاثیرگذار بوده است.

آنچه باید در عمل انجام دهیم
ارائه تجربه‌ای یکسان به مشتریان هر بار که آنها با کسب‌و‌کار شما وارد معامله می‌شوند.
در هنگام ارزش‌گذاری محصولی که به مشتریان ارائه می‌کنید کاملا شفاف و روشن عمل کنید.
مشوق‌هایی را برای مشتریان جدید در نظربگیرید تا آنها مجددا محصولات شما را خریداری کنند.
همواره پاداشی را برای مشتریان ثابت و همیشگی درنظر بگیرید.
 رقابت‌پذیر باشید. گاه آنچه برای شما معامله خوبی به نظر می‌رسد ممکن است برای رقبای شما مناسب نباشد و آنها توان مطابقت با آن را نداشته باشند.
تا حد ممکن تجربه‌ای دلپذیر و به یادماندنی از خرید محصولات‌تان را به مشتریان عرضه کنید.
به مشتریان اطمینان خاطر دهید که همواره محصولات و خدمات متنوع و قابل اعتمادی را به آنها ارائه می‌دهید.
با استفاده از نظرات و پیشنهادها و انتقادهای مشتریان همواره در پی بهبود فرآیند تعامل با آنها و تولید محصول باشید. با سرمایه‌گذاری در حوزه منابع و همکاری با شرکای دیگر موجبات جلب اعتماد مشتری را فراهم کنید.

برچسب ها : الگوهای طلایی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K4YqHVQL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه