شنبه, ۳ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sat, 23 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

این یک واقعیت است که افراد همواره کاری را که انجام داده باشند بهتر از مواقعی که آن را گوش کرده یا دیده باشند به خاطر خواهند آورد. از این قاعده می توان در راستای ارتقای فروش و موفقیت در کسب و کار سود برد. در واقع قرار دادن مشتری در شرایط و موقعیتی که آنان بتوانند به صورت مستقیم با کالا ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند از بهترین شیوه های فروش کالاست.

مثال بارز این مسئله نمایندگی های فروش خودرو هستند که امکان استفاده از محصول را قبل از خرید در اختیار مشتری قرار می دهند. مثال دیگر آنکه در خرید تلفن همراه ممکن است بارها ویژگی های آن دستگاه را شنیده یا دیده باشید اما هیچ کدام به مانند زمانی که خود محصول را به دست گرفته و با آن مستقیما کار می کنید نمی تواند شما را نسبت به مزایا و معایب محصول موردنظر آگاه سازد. با این حال انجام این کار همواره آسان نبوده و در مواردی امکان آن وجود ندارد.

یکی از راهکارها در این زمینه قرار دادن مشتری تحت شرایطی است که خود به اهمیت محصول و مزایای آن پی ببرد.

ایده

Right Guard برندی شناخته شده در زمینه دئودورانت (اسپری، رول با کرم هایی که برای جلوگیری از بوی بد عرق بدن یا کاهش میزان تعریق استفاده می شود) است که در سراسر جهان شعبه های آن یافت می شود. تعداد زیاد رقبا و بازار شلوغ تولید این دسته از محصولات این شرکت را وارد رقابتی تنگانگ ساخته است و شرکت جهت موفقیت در این بازار بی رحم نیاز به تعداد مشتریان به مراتب بیشتر داشت. در واقع باور این امر کمی سخت است، اما هنوز هم بسیاری از افراد به ندرت از این محصول استفاده کرده یا هرگز به سمت آن نمی روند.

چالش اصلی این برند در زمینه ترویج استفاده روزانه از دئودورانت در راستای تبدیل شدن به قطب بازار این دسته از محصولات بود. در همین راستا شرکت به تعویض تمامی دستگیره های واگن های شهر لندن اقدام کرد. در واقع آنان به جای دستگیره جعبه محصولات خود را جایگزین کردند و با این کار هنگامی که فرد دست خود را برای گرفتن دستگیره بالا می آورد اگر زیر بغلش زیاد عرق کرده یا بو بدی می داد در روبه روی خود محصولی را می دید که به بهترین شکل می توانست مشکلش را برطرف سازد.

این شیوه تبلیغاتی که تا آن موقع مرسوم نبود و ابداعی در زمینه تبلیغات محسوب می شود در آن سال مورد توجه و استقبال بسیاری قرار گرفت. در واقع تعداد مشتریان این برند خلاق به طرز چشمگیری افزایش یافت که نتیجه تاثیر عمیق تبلیغ خلاقانه و جالب آن بود.

در واقع این شرکت به هدف خود در آن سال دست یافت و توانست در بازار به شدت رقابتی خود بیشترین میزان سود را در مقایسه با سایرین به دست آورد. این شیوه تبلیغاتی به قدری مورد توجه قرار گرفت که امروزه کمتر واگن مترویی در سراسر جهان یافت می شود که دستگیره هایش تبلیغاتی نباشد.
آنچه در عمل باید انجام دهید

- درباره این مسئله که مشتری چگونه از محصول تان استفاده خواهد کرد فکر کنید.

- موقعیتی را بیابید یا خلق کنید که یادآور اهمیت محصول شما باشد.

- نسبت به موفقیت طرح خود اطمینان کسب کنید.

- ایده خود را ثبت کرده تا امکان استفاده مجدد از آن توسط سایرین میسر نباشد. همچنین از اقدامات خود پوشش رسانه ای مناسب به عمل آورید تا اقدامات تان بیشتر دیده شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eKxHjt7N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه