می دانیم که برای انجام تبلیغات و بازاریابی هدفمند باید سه قدم مهم بردارید. این سه قدم عبارتند از:
-1 شناسایی بازار هدف
-2 انتخاب روش مناسب تبلیغات و بازاریابی با توجه به بازار هدف
-3 انتخاب ابزار مناسب تبلیغات و بازاریابی با توجه با روش انتخابی.
سعی کنید در تمام این قدمها متفاوت باشید و متفاوت عمل کنید، زیرا متفاوت بودن لازمه موفقیت است.
این سه قدم در رویدادی به نام دمیت دیده شده است. دمیت رویدادی با حضور صاحبان کسبوکار است که فرصتی را برای آنها فراهم کرده تا بتوانند با کمترین هزینه، هدفمندترین تبلیغ را ارائه دهند. به ادعای برگزارکنندگان دمیت، ابزار تبلیغاتی و بازاریابی ارائه شده در این رویداد، خاص و متفاوت خواهد بود. همایش توسعه کسبوکار در تاریخ 30 بهمن توسط شرکت دمیت با حضور 150 تن از صاحبان کسبوکار برندها برگزار خواهد شد و کارشناسان به معرفی برندها، نقد و بررسی مشکلات کسبوکارها و تاثیر آن در فضای کسبوکار میپردازند.