سامسونگ در جدیدترین همایش خود در تهران به معرفی دستاوردها و راهحلهای نوین در صنایع مختلف کسبوکار از جمله خردهفروشی، رستورانها و مراکز تجاری پرداخت. به گزارش زومیت، سامسونگ معتقد است بسیاری از فروشندگان به دلیل عقبماندن از تکنولوژیهای جدید ارتباطی حوزه خریدوفروش، با مشکل عدمآگاهی مشتریان از محصولات مواجهند. مشتریان امروز، مشتریانی قدرتیافته و تجربهمحور هستند که به دنبال تجربه کیفی محصول موردنظرشان به بهترین شکل ممکن هستند و میتوانند با کانالهای گوناگونی مثل گجتها و تلفنهای هوشمندشان، به اطلاعات خرید و محتوای دیجیتالی مانند سایتهای بررسی محصول به سرعت دسترسی داشته باشند.
دیجیتال ساینیجها (Samsung Digital Signage) که از جدیدترین ابزارهای مورد استفاده در مراکز خرید و فروشگاهها هستند، به برندها فرصت میدهند با بهکارگیری روشهای جدید، نظر مشتریان خود را جلب کنند. این محصولات برای نمایش اطلاعات گوناگون در مکانهای مختلفی همچون مراکز خرید، بانکها، فرودگاهها، رستورانها و هتلها مورد استفاده قرار میگیرند و با امکان پخش تصاویر با رنگهای درخشان و کیفیت بالا، توجه بینندگان را در فضای شلوغ و پر هیاهوی تجاری به خود جلب میکنند.