جمعه, ۷ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

برندها شخصیت محصولات هستند. برندها بخش به خصوصی را درخواست می کنند و برندی که برای یک بخش مناسب است احتمال دارد برای بخشی دیگر مناسب نباشد. تعداد اندکی از برندها می توانند بین بخش ها جابه جا شوند (مردم معمولا برند خاصی را دوست دارند و مسلما بقیه برند ها را دوست ندارند).

گاهی اوقات شرکت ها یک برند کلی را برای «پوشاندن» بقیه استفاده می کنند(Heinz  مثال خوبی است) و گاهی از یک برند تک استفاده می کنند تا بخش وسیعی از محصولات را پوشش دهند (مانند شرکت virgin که این کار را با موفقیت زیاد انجام می دهد)، اما در بیشتر موارد شرکت ها یک برند هویتی جدا را برای هر بخش محصولات تطابق می دهند. گاهی اوقات، اگر محصولی بخواهد با دیگر محصولات کار کند، باید خیلی بیشتر همانند دیگر محصولات عمل کند.

ایده

نوکیا یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موبایل در جهان است. همچنین این شرکت دارای طیف گسترده ای از موبایل ها، در قیمت های مختلف برای متقاضیان مختلف است: درون هر کشور و حتی بین بیشتر کشورها، عملکرد موبایل ها باید با زیرساخت های تلفن همراه سازگار باشد، پس اختلاف کمی در کارایی می تواند باشد.

با این حال، مانند هر محصول دیگری، بخشی از افراد ثروتمند وجود دارند که آماده اند هرچه ساده تر پول پرداخت کنند تا محصولی دریافت کنند که منحصربه فرد باشد، به عنوان مثال، باقی مردم از آن محروم باشند. نوکیا می خواست وارد این بازار شود، اما برند نوکیا تصویر درستی برای این گروه بالادستی همراه ندارد.

از این رو نوکیا برند جدیدی را برای پوشش دادن موبایل های بخش بالای بازار معرفی کرد که vertu نام دارد. این موبایل ها همان طور که کسی ممکن است انتظار داشته باشد، بخش بالای بازار است: با اینکه وظایف این موبایل ها باید با هر موبایل نوکیا یکی باشد، بخش خارجی آنها اثری هنری از روکش کردن با الماس است. موبایل های vertu  بین ۴۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ یورو قیمت گذاری شده اند. بنابراین این موبایل ها برای میانگین نوجوانانی که پیام متنی ارسال می کنند ساخته نشده اند.

آنچه در عمل باید انجام گیرد

- در نظر بگیرید که محصول یا سرویس شما اگر بر ارزشش افزوده شود، جوابگوی بخش دیگری نیز باید باشد.

- همیشه برند جدایی برای هر بخش توسعه دهید (این مورد نیاز به سرمایه گذاری دارد، اما ارزشش را دارد که سرمایه گذاری کنید).

- بر این فرض نباشید که اگر ارزان تر باشد و محصولی تولید کنید که به نسبت از قیمت کمتری برخوردار است باعث خواهد شد تا مشتری اقدام به خرید بیشتر کند.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/L0Y1FPN3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه