فصل تعطیلات امسال فصل پررونقی برای شرکت تجارت الکترونیکی آمازون بود. به گزارش مارکتینگنیوز، در تعطیلات امسال آمازون بیش از 10 میلیون عضو جدید در بخش سرویس ارسال مرسوله رایگان و خدمات دیجیتالی داشته است. آمازون اعلام کرده است قصد دارد تا سال آینده یک سرویس ارسال مرسوله یک ساعته در بیشتر شهرها راه بیندازد. برخی مشتریان بالغ بر 10 نوع محصول مختلف را از آمازون سفارش دادهاند. جف بزوس، مدیرعامل و موسس آمازون در این خصوص میگوید: «شرکت در تلاش است این سرویس خود را در سال 2015 بهصورت بهتری ارائه دهد. حدود 60 درصد مشتریان خرید خود را در طول تعطیلات از طریق گوشیهای تلفن همراه خود انجام دادهاند و این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.»