کوکاکولا یکی از برندهای محبوب در زمینه بازاریابی در طول دهه های متمادی محسوب می شود. بسیاری از مشتریان تبلیغات این برند را با شور و شوق بالایی مشاهده می کنند. بدون تردید تعامل مناسب با مشتریان به طور مداوم نیازمند استفاده از ایده های نوآورانه است. یکی از ایده های جذب کوکاکولا در این میان «تور کامیون» نام دارد. تور کامیون فعالیت نوآورانه کوکاکولا در انگلستان و برخی از کشورهای دیگر در کریسمس محسوب می شود. بر این اساس کامیونی با لوگوی کوکاکولا در روزهای پایانی سال در شهرهای لندن، نیوکاسل، ادینبورگ و لیدز حرکت کرده و سری منحصر به فرد نوشابه های کوکاکولا برای کریسمس را عرضه می کند. این ایده از 10 سال پیش به طور مداوم اجرا شده است. نکته مهم در مورد سال کنونی شیوع ویروس کرونا و ضرورت لغو این مراسم است.
بسیاری از مشتریان به دلیل تخفیف های جذاب محصولات کوکاکولا در کامیون مشهورش به این کمپین علاقه دارند. در این کمپین بسیاری از مردم حتی فرصت راندن کامیون کوکاکولا را نیز پیدا می کنند. با این حساب تعطیلی کمپین موردنظر در سال جاری برای کوکاکولا ضربه سختی به همراه خواهد داشت.
برنامه اصلی کوکاکولا برای سال جاری اشاره به برخی از خاطرات اساسی کاربران در طول سال های اخیر با کامیون کوکاکولاست. بسیاری از مردم در طول سال های اخیر خاطرات بسیار زیادی از کامیون محبوب این برند داشتهاند. بنابراین توجه به بازنگری در خاطرات موردنظر برای سال جاری ایده چندان بدی نخواهد بود. این امر دست کم حال و هوای بازاریابی کوکاکولا را بازنمایی خواهد کرد.