چهارشنبه, ۵ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Wed, 25 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

با نزدیک شدن به هفته های پایانی سال، دغدغه اصلی تمامی برندها این است که از فرصت تعطیلات برای فروش بیشتر استفاده کنند. درواقع هر رویدادی می تواند فرصتی طلایی برای افزایش فروش باشد و بدون شک سهم تعطیلات سال نو به مراتب بیشتر است. در این راستا وجود استراتژی باعث خواهد شد تا اقدامات شما بتوانند در راستای یک هدف قرار گرفته و در نهایت بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. در این راستا آگاهی از بهترین استراتژی ها کمک خواهد کرد تا زمان خود را صرف اقدامات کم نتیجه و نامناسب نکنید. درواقع امسال با توجه به بهبود شرایط کرونا به خاطر واکسیناسیون جهانی، فرصت ایده آلی جهت فعالیت قدرتمند است و ابدا نباید فرصت را از دست بدهید. همچنین فراموش نکنید که گزینه های بیش از حد، تنها باعث خواهد شد تا تصمیم گیری برای شما به اقدامی بیش از حد سخت تبدیل شود. به همین خاطر تنها سه استراتژی فروش بیشتر در تعطیلات سال نو پیش رو را بررسی خواهیم کرد که بالاترین نتایج ممکن را به همراه دارند و می توانید به صورت همزمان از این سه روش استفاده کنید. 

4 استراتژی فروش بیشتر در تعطیلات سال نو

1-یک قرار ملاقات داشته باشید 

شما باید با جامعه هدف خود یک قرار ملاقات داشته باشید که برای این موضوع می توانید همایشی را برگزار نمایید. از این فرصت باید برای معرفی خودتان و کسب و کاری که مشغول آن هستید استفاده کنید و یک فرصت فروش حضوری شکل گیرد. همچنین شما باید با مشتریان اصلی که ممکن است برندهای مختلف باشند نیز قرار ملاقات هایی داشته باشید تا نسبت به وضعیت سال آینده، صحبت نمایید. درواقع هیچ چیز بهتر از آن نیست که چندین قرار داد مالی همزمان با تعطیلات سال نو را داشته باشید و این امر باعث خواهد شد تا برنامه ریزی بهتری را اعمال نمایید. توصیه می شود که از تعطیلات سال نو به عنوان فرصتی برای بازنگری در وضعیت مشتریان نیز استفاده کنید و مواردی را که بیشترین سود را به همراه دارند، پیدا کنید. درواقع شما باید همواره از قانون 30/70 استفاده نمایید که برطبق آن 70 درصد از سود شرکت تنها از 30 درصد مشتریان به دست می آید و شما با شناسایی آنها، می توانید برنامه ریزی ویژه داشته باشید تا تحت هیچ شرایطی آنها را از دست ندهید. 

مطلب مرتبط: فروش بیشتر در تعطیلات با ساده ترین راهکارهای دنیا

2-نسبت به اقدامات خود بازنگری داشته باشید 

از دیگر مواردی که باید به آن توجه نمایید این است که وضعیت خود را در سال گذشته بررسی کرده و به آن امتیازی را بدهید. این امر باعث خواهد شد تا بتوانید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و اصلاحات لازم را داشته باشید. در این زمینه می توانید اقدامات خود و سایر برندها را در تعطیلات سال گذشته نیز بررسی کنید تا بتوانید آمادگی بهتری را داشته باشید. در این زمینه فراموش نکنید که کادو دادن در سال نو، یک سنت قدیمی محسوب می شود و شما باید به دنبال ایجاد بسته های هدیه باشید. 

3-یک محصول قدیمی و یک محصول جدید را مورد توجه قرار دهید 

یک استراتژی کاربردی برای فروش محصولات قدیمی این است که آنها را در قالب پکیج با محصولات جدید خود قرار دهید. با این اقدام شما می توانید از آنها به عنوان تخفیفات ویژه استفاده کرده و فرصت فروش را داشته باشید. درواقع بدون تخفیف های ویژه، فعالیت شما در سال نو بسیار سخت خواهد بود. در این زمینه شما می توانید چنین اقدامی را برای استراتژی ها نیز مورد استفاده قرار دهید و یک اقدام قدیمی را همزمان با اقدامی جدید انجام دهید. این امر باعث خواهد شد تا ریسک موارد جدید، کمتر شود. دلیل این امر نیز به این خاطر است که موارد قدیمی امتحان خود را پس داده اند و می توان نسبت به میزان نتیجه بخش بودن آنها، به یک جمع بندی رسید. 

4-محتوای مخصوص تولید نمایید 

تعطیلات سال نو به معنای اوقات فراغت بیشتر است که طبیعتا حضور افراد در بستر اینترنت نیز رشدی چشمگیر را پیدا خواهد کرد. در این راستا شما باید به دنبال تولید محتواهایی مناسب با شرایط باشید. در این زمینه می توانید هر روز در رابطه با یکی از افسانه های کشور خود نسبت به سال نو صحبت کنید و درواقع داستان سرایی یک تکنیک بسیار قدرتمند محسوب می شود. این موارد اگرچه در ظاهر تجاری نیستند، با این حال منجر به افزایش ترافیک سایت شما خواهند شد که طبیعتا به افزایش احتمال دیده شدن محصولات نیز منجر می شود. همچنین می توانید دوره های آموزشی مرتبط با حوزه کاری خود نیز داشته باشید و با این اقدام توجهات را به سمت خود جلب نمایید. درواقع شما باید برای پر کردن اوقات فراغت موجود، برنامه ریزی دقیقی را داشته باشید. 

مطلب مرتبط: بازیابی استراتژی فروش برند در دوران کرونا

در آخر فراموش نکنید که در بستر اینترنت انواع ابزارها وجود دارد که به شما در تبلیغات گسترده تر کمک خواهند کرد که نمونه آن بخش تبلیغاتی گوگل است که اقدامی کاملا مقرون به صرفه نیز محسوب می شود. به همین خاطر شما باید از امکانات موجود اینترنت نیز به خوبی استفاده کنید. 

منبع : allbusiness
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YbC7yqGG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه