جمعه, ۶ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

باشگاه لیورپول در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان نسل جوان پیدا کرده و به غیر از طرفدارهای قدیمی اش، حالا میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا بازی های آن را دنبال می کنند. نکته مهم در این میان موفقیت این تیم برای جلب رضایت طرفداران (همان مشتریان در ادبیات تجاری) است. این امر یک استراتژی و نمونه موفق برای برندها به همراه داشته و به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب کمک می کند. نکته مهم اینکه شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف می توانید از تجربه موفق لیورپول به مثابه یک تیم فوتبال استفاده کنید. شاید این امر اندکی عجیب به نظر برسد، اما وقتی با تکنیک های مورد استفاده این تیم آشنا شوید، نظرتان به طور کامل عوض خواهد شد. 

استفاده از استعدادهای برتر

وقتی صحبت از استعدادهای برتر می شود، بسیاری از کارآفرینان فکر می کنند فقط باید افراد جوان و دارای تحصیلات بسیار عالی را در رادار قرار دهند. این امر هیچ منطقی نداشته و برای شما نیز امری غیر قابل درک محسوب می شود. درست به همین دلیل اگر به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در دنیای امروز کسب و کار هستید، باید معنای استعدادهای کاری را به طور چشمگیری توسعه دهید. تیم لیورپول در سال 2015 با جذب یکی از بهترین استعدادهای سرمربی گیری دنیا به نام یورگن کلوپ سنگ بنای موفقیت امروزش را گذاشت. 

مطلب مرتبط: خدمات مشتری (Customer Service) چیست؟ همراه با مزایا و راهکارهای موفقیت در آن

شما در استفاده از استعدادهای برتر در بازار باید دقیقا مثل لیورپول عمل کنید. در این میان وضعیت سنی افراد اهمیتی ندارد. نکته مهم توانایی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. به عبارت بهتر، شما هر کارآفرینی که عملکرد خوبی در بازار دارد را باید جذب کنید، در غیر این صورت شاید کارتان مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کرده و شاید در نهایت نیز توانایی تاثیرگذاری بر روی آنها را نداشته باشید. 

طراحی یک برنامه عالی و ادامه آن

شما قرار نیست در دنیای کسب و کار به طور مداوم ایده ها و طرح های تان را ادامه دهید. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و حتی توانایی تان را نیز از بین ببرد. درست به همین خاطر شما اگر به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن هستید، باید اول از همه یک برنامه عالی طراحی کرده و در تمام مدت زمان فعالیت تان از آن به خوبی استفاده کنید، در غیر این صورت شاید در میانه راه با تغییرات مداوم برنامه ها مشتریان در عمل از دست تان خسته شوند. این امر به خوبی درباره تیم لیورپول قابل مشاهده است. این تیم در طول زمان تغییرات زیادی در برنامه اش انجام نداده است. آنها در طول سال های متمادی همیشه به دنبال بهترین روش برای جذب استعدادهای برتر بوده اند. در نهایت نیز این امر موجب موفقیت آنها در بازار شده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال اثرگذاری بر روی مشتریان هستید، باید یک برنامه مشخص برای طولانی مدت داشته باشید و از همه مهمتر اینکه بدان وفادار باقی بمانید. 

مطلب مرتبط: باورهای غلط درباره خدمات مشتریان

یک برنامه مشخص برای خارج از زمین

تیم لیورپول همیشه در خارج از زمین مسابقه یک چهره مردمی و نوع دوست دارد. این امر می تواند ایده خوبی برای برند شما نیز محسوب شود. اینکه شما چطور در خارج از محیط کار با مشتریان یا حتی مردم عادی رفتار می کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین باید همیشه یک رفتار دوستانه همراه با توجه بسیار زیاد به شرایط آنها داشته باشید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای بهینه سازی شرایط تان به دست نیاورید. 

منبع : customerthink
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ll0a3x9Y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه