برند لیز به تازگی از کمپین تازه ای در حوزه بازاریابی و تبلیغات رونمایی کرده است. بر این اساس آنها اقدام به همکاری با لیگ قهرمانان اروپا (یوفا) برای برگزاری کمپین تازه اش کرده اند. بر این اساس برند فریتو لیز علاوه بر فعالیت به عنوان اسپانسر رسمی این مسابقات امکان همکاری اختصاصی با برخی از ستارگان دنیای فوتبال را نیز خواهد داشت.
کمپین تازه برند لیز دارای یک ویدئوی رسمی 60 ثانیه ای با حضور برخی از ستارگان دنیای فوتبال است. ترکیب حاضر در تبلیغ تازه لیز شامل لیونل مسی، پاول پوگبا و لیکی مارتنز است. نکته جالب درباره کمپین موردنظر ارائه آن در قالب دو نمونه جداگانه است. تمامی مخاطب های محتوای بازاریابی همیشه علاقه بالایی به مشاهده پشت صحنه ضبط کلیپ های بازاریابی دارند. این امر انگیزه بازاریاب های برند لیز را برای ضبط نسخه ای تحت عنوان پشت صحنه دوچندان کرده است. به این ترتیب کاربران امکان مشاهده پشت صحنه کمپین جذاب برند لیز با حضور ستارگان دنیای فوتبال را خواهند داشت.
برند لیز برای رونمایی از همکاری اش با لیگ قهرمانان اروپا اقدام به استفاده از بستهبندی کلاسیک زردش کرده است. همچنین برخی از بستهبندی های کلاسیک این برند برای هفته های پیش روی همراه با طرح مخصوص لیگ قهرمانان است بنابراین کاربران شانس شان در زمینه خرید بسته های ویژه را نیز امتحان خواهند کرد.
مطلب مرتبط: کمپین تبلیغاتی پپسی با حضور ستارگان دنیای فوتبال
هدف اصلی برند لیز از همکاری با لیگ قهرمانان اروپا سرمایه گذاری برای مسابقه فینال امسال است. شاید این امر عجیب به نظر برسد، اما آنها از همین الان به فکر برنامهریزی و طراحی کمپین بازاریابی برای مسابقه فینال فصل جاری لیگ قهرمانان هستند. براساس گزارش های متعدد همکاری میان فریتو لیز و ستراگ دنیای فوتبال فقط در سطح تولید یک ویدئو تبلیغاتی نخواهد بود. نیت اصلی فعالیت فریتو لیز به عنوان اسپانسر رسمی مسابقات لیگ قهرمانان امکان استفاده از لوگو و برخی محتوای اختصاصی این مسابقات است بنابراین در ادامه مسابقات، تا مرحله فینال، باید شاهد ایده های مختلف برند فریتو لیز برای حوزه بازاریابی باشیم. مسابقه فینال امسال لیگ قهرمانان در تاریخ 30 مه برگزار خواهد شد. تیم بازاریابی فریتو لیز برای این مسابقه قول رونمایی از برخی محتواهای اختصاصی را داده است.
لینک تماشای ویدئو : https://youtu.be/B7nOAfgV2B4
کمپین های بازاریابی برند فریتو لیز در طول سال های اخیر علاقه بسیار زیادی به همکاری با ورزشکارها نشان داده است. این امر با کسب امتیاز رسمی اسپانسری لیگ فوتبال آمریکایی در ایالات متحده شروع شد. اکنون نیز با مسابقات رسمی لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا کرده است.